logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. ewidencji mienia Miasta Opola (1)

(nazwa stanowiska pracy)

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe ekonomiczne

 

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

e) znajomość ustawy o rachunkowości

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) znajomość ustawy  o finansach publicznych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) znajomość zagadnień dotyczących ewidencji środków trwałych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

h) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

i) dyspozycyjność zdolność analitycznego myślenia, rzetelność, systematyczność, operatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami, a w szczególności ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, itp.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym dokumentów przyjęcia środka trwałego oraz przekazania środka trwałego.
  5. Prowadzenie ewidencji księgowej:
    1. podstawowych i pozostałych środków trwałych, które zgodnie z przepisami ustaw ewidencjonowane są w Urzędzie Miasta Opola, w podziale na poszczególne Wydziały Urzędu Miasta,  jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych w Opolu i innych dysponentów majątku rzeczowego,
    2. wartości niematerialnych i prawnych, które zgodnie z przepisami ustaw ewidencjonowane są w Urzędzie Miasta Opola,
    3. materiałów, w szczególności w Magazynie Przeciwpowodziowym w Luboszycach i w magazynach materiałów promocyjnych, magazynów drewna.
    4. akcji i udziałów w spółkach.
  6. Prowadzenie ewidencji pozabilansowych, w szczególności obcych środków trwałych w dyspozycji Urzędu Miasta Opola, i budynków wycofanych z eksploatacji (ruin).
  7. Prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej Wydziału Finansowo-Księgowego oraz jednoosobowych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Opola.
  8. Naliczanie i ewidencjonowanie amortyzacji i umorzenia składników majątkowych, które jej podlegają.
  9. Przejmowanie środków trwałych z inwestycji (środków trwałych w budowie) na podstawie otrzymanych dokumentów rozliczających – dokonywanie analiz zapisów kont inwestycyjnych i współpraca z wydziałami w zakresie rozliczania zakończonych inwestycji rzeczowych i zakupionych środków trwałych.
  10. Ewidencja zmiany miejsca użytkowania środków trwałych oraz środków trwałych w budowie.
  11. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola, jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych w Opolu, i innymi dysponentami majątku w zakresie ewidencjonowanego mienia.
  12. Współpraca z Referatem Inwentaryzacji w zakresie inwentaryzacji składników majątkowych i rozliczaniu inwentaryzacji, w tym udział lub współudział w inwentaryzacji  w terminach i na zasadach uregulowanych przepisami wewnętrznymi.
  13. Prowadzenie ewidencji kaucji mieszkaniowych i im pokrewnych sum złożonych do depozytu, oraz prowadzenie spraw związanych z wypłatą tych kaucji byłym najemcom lokali komunalnych.
  14. Naliczanie obowiązkowych, ustawowych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, sporządzanie deklaracji w tym zakresie.
  15. Analiza i sporządzanie bieżących informacji z majątku trwałego miasta dla dysponentów majątku i na potrzeby przełożonych.
  16. Kontrola, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych dotyczących prowadzonych ewidencji księgowych, a także sporządzanie własnych dowodów księgowych z tego zakresu.
  17. Kontrola zgodności wniosków o likwidację składników majątku z ewidencją majątku.
  18. Analiza i weryfikacja zapisów kont księgowych dotyczących realizowanego zakresu obowiązków.
  19. Miesięczne uzgadnianie zgodności kont księgowych Księgi Głównej z ewidencją prowadzoną w module Majątek.
  20. Okresowe uzgadnianie ewidencji analitycznych i syntetycznych, w tym krzyżowa weryfikacja z ewidencjami analitycznym prowadzonymi przez inne komórki organizacyjne lub podmioty.
  21. Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z prowadzonych ewidencji, w szczególności sprawozdawczości statystycznej.
  22. Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu stanowiska pracy, ład i estetykę miejsca pracy.
  23. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek – Ratusz, na II piętrze (brak dostępu do windy) w pełnym wymiarze czasu pracy, poniedziałek - środa w godz. 7.30 – 15.30, czwartek w godz. 7:30 – 17:00, piątek w godz. 7:30 – 14:00. Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

5. W miesiącu listopadzie 2018 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,87 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulę o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.” i podpisem;

  1. list motywacyjny;
  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Ds. ewidencji mienia Miasta Opola(1)  w terminie do dnia 20 grudnia 2018 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.                    

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.         

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Finansowo-Księgowy
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji mienia Miasta Opola (1)
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Sienkiewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2018-12-10 13:23:37
Data udostępnienia informacji: 2018-12-10 13:23:37
Data ostatniej aktualizacji: 2018-12-10 13:26:55

Wersja do wydruku...

corner   corner