-
-
-
-
- MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Z-ca dyrektora – 1 etat
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
|
|
|
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
|
d) nieposzlakowana opinia
|
|
e) wykształcenie : wyższe techniczne
|
|
f) staż pracy : 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) znajomość obsługi komputera w tym Word Excel,
|
|
|
|
|
|
2.
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) znajomość ustaw : prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
|
|
c) komunikatywność i kreatywność, dyspozycyjność ,dobre umiejętności organizacyjne, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, odporność na stres, wysoka kultura osobista
|
|
d) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie : do kierowania lub projektowania, nadzorowania i kontrolowania technicznego budowy i robót w zakresie budowy dróg
|
Kserokopia nadanych uprawnień budowlanych
|
e) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym
|
|
f) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku zastępcy dyrektora
|
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. kierowanie sprawami inwestycyjno-remontowymi oraz utrzymania i ochrony dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych w mieście Opolu,
2. współpraca z administracją rządową, organami samorządowymi i innymi instytucjami centralnymi i lokalnymi w sprawach związanych z drogownictwem miejskim,
3. podejmowanie działań koordynacyjnych przy realizacji zadań drogowych,
4. kierowanie i nadzorowanie pracy podporządkowanego sobie pionu organizacyjnego,
5. nadzorowanie podległych komórek organizacyjnych prowadzących sprawy w zakresie inwestycji, remontów, utrzymania i ochrony dróg miejskich w tym w szczególności:
a) opracowywania zasad programowania i planowania zadań drogowych,
b) przygotowywania dokumentacji technicznych dla zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych oraz uzyskiwania wymaganych prawem zezwoleń,
c) prawidłowego przygotowania zadań drogowych do realizacji,
d) przygotowywania umów na wykonanie opracowań badawczych, ekspertyz technicznych, dokumentacji projektowych oraz na wykonawstwo robót,
e) przygotowania zlecanych do wykonania obiektów do odbiorów przejściowych i końcowych oraz do przekazania ich do eksploatacji,
f) uregulowania spraw terenowo - prawnych i wywłaszczeniowych
6. kontrolowanie przebiegu realizacji prac, w tym zgodności wykonywanych na zlecenie MZD robót i usług , pod kątem zgodności z przyjętymi założeniami techniczno - ekonomicznymi, warunkami umownymi, zobowiązaniami podwykonawców, a także pod kątem zgodności z obowiązującymi wymogami technicznymi, przepisami oraz normami technicznymi,
7. nadzorowanie eksploatacji obiektów drogowych,
8 współpraca z zarządcą drogi lub odpowiednimi wydziałami w zakresie:
a) opracowywania projektów planów sieci drogowej
b) przygotowania infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych
c) zarządzaniu bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej
9. nadzorowanie prawidłowego rozliczania zlecanych zadań inwestycyjno – remontowych,
10. nadzorowanie i kontrolowanie terminowego wykonywania zadań objętych planami krótko i długo-okresowymi,
11. prowadzenie zagadnień w zakresie obrony cywilnej.
4. Warunki pracy na stanowisku :
Praca w budynku przy ul.Firmowa 1 , drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5.W miesiącu marcu 2019r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00% .
6.Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Z-cy dyrektora w terminie do dnia 23 kwietnia 2019r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko Zastępcy dyrektora i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej