logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEJ  PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W OPOLU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE :

 

 st. referent ds. administracyjnych

 

1. Nazwa i adres jednostki:

Miejska Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna

ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 9

45-085 Opole

Tel.77 4549216

2. Określenie stanowiska:

st. referent ds. administracyjnych

Wymiar etatu: pełny etat, tj 40 godzin

Liczba stanowisk pracy: 1

3. Warunki pracy:

- praca w sekretariacie w siedzibie poradni – ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 9, 45-085 Opole

- warunki architektoniczne budynku poradni: stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. 

 4. 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie średnie

 

Kserokopia świadectwa

f) staż pracy: 5 lat

Kserokopie świadectw pracy

g) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku st. ref. do      spraw administracji.

oświadczenie

 

 

5.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagań

a) biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel), itp.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych ksero, fax

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) znajomość przepisów o pracownikach samorządowych, prawo oświatowe i kodeksu pracy

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) cechy osobowe: sumienność, dokładność, punktualność, wysoka odporność na stres, kultura osobista, kreatywność, umiejętność redagowania tekstów.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

         ZADANIA  I  OBOWIĄZKI  O CHARAKTERZE  OGÓLNYM:

  1. dążenie do uzyskiwania w pracy jak najlepszych wyników i przejawianie w tym kierunku inicjatywy,
  2. pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  3. terminowe i staranne wykonywanie powierzonych zadań, zgodnie z poleceniami przełożonego oraz obowiązującymi przepisami,
  4. przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny pracy oraz tajemnicy państwowej, służbowej i danych osobowych,
  5. przejawianie troski o mienie zakładu pracy i korzystanie z tego mienia zgodnie z jego przeznaczeniem,
  6. przestrzeganie przepisów p.poż.

            SZCZEGÓŁOWY  ZAKRES  OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH

  1. Obsługa kancelaryjno-biurowa poradni.
  2. Prowadzenie archiwum zgodnie z obowiązującą instrukcją archiwalną.
  3. Obsługa Systemu Informacji Oświatowej – wprowadzanie danych.
  4. Wykonywanie innych zadań doraźnie zleconych przez dyrektora poradni.

           

      7. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

       1. dokumenty wymienione powyżej

 2.życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej)

       3.list motywacyjny,

      4.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl).

8. W miesiącu czerwcu 2019r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,43%

9. Forma i termin składania ofert:

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu,          ul. M. Niedziałkowskiego 9, sekretariat (parter) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko st. referenta ds. administracyjnych w terminie do dnia  31.07.2019 r., godz. 15.00.Dokumenty, które wpłyną do sekretariatu Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu  po wyżej określonym terminie oraz nie kompletne nie będą rozpatrywane.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl). 

 

Dyrektor Miejskiej Poradni

Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu

                                                                        Hanna Kanik

Nazwa dokumentu: Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Skrócony opis: st.referent ds.administracyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Hanna Kanik
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2019-07-15 09:41:48
Data udostępnienia informacji: 2019-07-15 09:41:48
Data ostatniej aktualizacji: 2019-07-15 09:44:11

Wersja do wydruku...

corner   corner