Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Opola zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej.
- Data publikacji strony internetowej: 2003-06-30
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Ozdobne elementy graficzne nie posiadają tekstów alternatywnych lub tekst alternatywny nie są adekwatne.
- Obszar mapy odsyłaczy nie posiada tekstu alternatywnego.
- Nieprawidłowa struktura tabel.
- Nieprawidłowy kontrast.
- Brak struktury nagłówków.
- Bardzo mały tekst.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-12-01
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Natalia Buczyńska.
- E-mail: natalia.buczynska@um.opole.pl
- Telefon: 774511991
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Prezydent Miasta Opola
- Adres: Rynek 1A, 45-015 Opole
- E-mail: urzad@um.opole.pl
- Telefon: 774511800
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.