URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. rozliczeń i sprawozdawczości w Wydziale Inwestycji Miejskich
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomia specjalność finanse i księgowość budżetowa |
a) kserokopia dyplomu lub świadectwa |
b) staż pracy – pożądany poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności lub w urzędzie i jednostkach samorządowych na pokrewnych stanowiskach |
b) kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
c) Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz zagadnień związanych z gospodarką finansową samorządu terytorialnego |
c) dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty |
a) biegła znajomość komputera |
a) dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
b) samodzielność w podejmowaniu decyzji |
|
c) umiejętność komunikacji interpersonalnej |
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Współpraca z wydziałami merytorycznymi i jednostkami budżetowymi w zakresie przygotowania sprawozdawczości z realizowanych inwestycji dla WUS.
-
Przygotowywanie sprawozdawczości finansowej z zakresu inwestycji i modernizacji dla potrzeb Prezydenta, Rady Miasta i stałych komisji Rady.
-
Prowadzenie bieżącej rejestracji i kontroli wydatków budżetowych z zakresu inwestycji i remontów.
-
Przygotowywanie przelewów dotyczących płatności związanych z inwestycjami, remontami i pożyczkami na cele inwestycyjne.
-
Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania robót w zakresie rozliczenia finansowego.
-
Inne wyszczególnione w zakresie uprawnień, obowiązków i odpowiedzialności.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. rozliczeń
i sprawozdawczości w Wydziale Inwestycji Miejskich
w terminie do dnia 3 sierpnia 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.