logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-1530/09
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 12 sierpnia 2009 r.
 
w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.
 
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420) – ustalam, co następuje:
 
§ 1
 
Wprowadzam następujące procedury w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola:
 
1)      Procedura uchwalania budżetu miasta Opola – wg uchwały Nr VI/45/07 Rady Miasta Opola z dnia 18 stycznia 2007 r., stanowiąca załącznik nr 1 do zarządzenia;
2)      Procedura opracowania układu wykonawczego budżetu miasta Opola i jego zmian
w ciągu roku, stanowiąca załącznik nr 2 do zarządzenia;
3)      Procedura opracowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej zleconych miastu Opole oraz przyjętych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej wykonywanych przez miasto Opole oraz planu dochodów związanych z realizacją zadań zleconych miastu Opole i ich zmian w ciągu roku, stanowiąca załącznik nr 3 do zarządzenia;
4)      Procedura opracowania planu finansowego Urzędu Miasta Opola i jego zmian w ciągu roku, stanowiąca załącznik nr 4 do zarządzenia;
5)      Procedura opracowania harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetu miasta Opola i jego zmian w ciągu roku, stanowiąca załącznik nr 5 do zarządzenia;
6)      Procedura dokonywania zmian (korekt) w budżecie miasta Opola, stanowiąca załącznik nr 6 do zarządzenia, wraz z wzorami nr 1 i nr 2;
7)      Procedura opracowania informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta Opola
za I półrocze – wg uchwały Nr LXIV/727/09 Rady Miasta Opola z dnia 25 maja
2006 r., stanowiąca załącznik nr 7 do zarządzenia;
8)      Procedura opracowania rocznego sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola, stanowiąca załącznik nr 8 do zarządzenia.
 
§ 2
 
Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikom komórek organizacyjnych i samodzielnym stanowiskom pracy Urzędu Miasta Opola oraz miejskim jednostkom organizacyjnym.
 
§ 3
 
Traci moc zarządzenie nr OR.I-0152-55/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 sierpnia 2005 r. w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola oraz zarządzenie nr OR.I-0152-1/2006 Prezydenta Miasta Opola z dnia 9 stycznia 2006 r. w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie procedur
w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.
 
§ 4
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
                                                                                                Prezydent Miasta
                                                                                              Ryszard Zembaczyński

Nazwa dokumentu: w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Tomasz Filipkowski - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Filipkowski - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena Guła
Data wytworzenia informacji: 2009-08-12 12:38:00
Data udostępnienia informacji: 2009-08-12 12:38:00
Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-19 12:46:30

Wersja do wydruku...

corner   corner