ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-1530/09
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 12 sierpnia 2009 r.
w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420) – ustalam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam następujące procedury w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola:
1) Procedura uchwalania budżetu miasta Opola – wg uchwały Nr VI/45/07 Rady Miasta Opola z dnia 18 stycznia 2007 r., stanowiąca załącznik nr 1 do zarządzenia;
2) Procedura opracowania układu wykonawczego budżetu miasta Opola i jego zmian
w ciągu roku, stanowiąca załącznik nr 2 do zarządzenia;
3) Procedura opracowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej zleconych miastu Opole oraz przyjętych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej wykonywanych przez miasto Opole oraz planu dochodów związanych z realizacją zadań zleconych miastu Opole i ich zmian w ciągu roku, stanowiąca załącznik nr 3 do zarządzenia;
4) Procedura opracowania planu finansowego Urzędu Miasta Opola i jego zmian w ciągu roku, stanowiąca załącznik nr 4 do zarządzenia;
5) Procedura opracowania harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetu miasta Opola i jego zmian w ciągu roku, stanowiąca załącznik nr 5 do zarządzenia;
6) Procedura dokonywania zmian (korekt) w budżecie miasta Opola, stanowiąca załącznik nr 6 do zarządzenia, wraz z wzorami nr 1 i nr 2;
7) Procedura opracowania informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta Opola
za I półrocze – wg uchwały Nr LXIV/727/09 Rady Miasta Opola z dnia 25 maja
2006 r., stanowiąca załącznik nr 7 do zarządzenia;
8) Procedura opracowania rocznego sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola, stanowiąca załącznik nr 8 do zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikom komórek organizacyjnych i samodzielnym stanowiskom pracy Urzędu Miasta Opola oraz miejskim jednostkom organizacyjnym.
§ 3
Traci moc zarządzenie nr OR.I-0152-55/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 sierpnia 2005 r. w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola oraz zarządzenie nr OR.I-0152-1/2006 Prezydenta Miasta Opola z dnia 9 stycznia 2006 r. w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie procedur
w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński