ZARZĄDZENIE NR OR.I – 0151- 135/07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 7 marca 2007r.
w sprawie powołania Komisji ds. opiniowania wniosków oraz udzielania dofinansowania z Gminnego i Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu
Na podstawie § 5 pkt. 12 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późniejszymi zmianami), pkt III – PLANOWANIE ppkt. 14 Regulaminu określającego zasady dysponowania środkami Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, stanowiącego Załącznik do zarządzenia Nr OR.I.-0151- 727/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 22 grudnia 2005 r. oraz uchwały Nr VII/79/07 Rady Miasta Opola z dnia 23 lutego 2007r. w sprawie wskazania Radnego do Komisji opiniującej wnioski oraz udzielającej dofinansowania z Gminnego oraz Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu – zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję ds. opiniowania wniosków oraz udzielania dofinansowania z Gminnego i Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu w składzie:
- Stanisław Ciepły - Zastępca Prezydenta Miasta Opola
- Jarosław Trembacz - Radny Miasta Opola
- Małgorzata Rabiega - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
§ 2
Zakres zadań określa regulamin Komisji, będący załącznikiem do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
§ 4
Traci moc Zarządzenie Nr OR.I-0151-742/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 grudnia 2005r.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Stanisław Ciepły
Z-ca Prezydenta Miasta