PREZYDENT MIASTA OPOLA
ogłasza II przetarg ustny nieograniczony
na oddanie w 3 - letnią dzierżawę niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Wiejskiej o pow. 1400 m2 obejmującej działkę nr 128/55 z km 1, obręb Kolonia Gosławicka, KW 82376.
Kwotę wywoławczą stanowi miesięczna stawka czynszu dzierżawnego – ustalona w
wysokości
0,10 zł. /m
2+ 22 % VAT. wadium: 50,00 zł.
Ww. działka przeznaczona jest pod strzeżony parking samochodów.
Przetarg odbędzie się w dniu 24 listopada 2003 r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miasta Opola - Pl. Wolności 7/8, sala konferencyjna, III p. , 2 klatka schodowa.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:
1. złożenia do dnia 21 listopada 2003 r. w Urzędzie Miasta Opola – Wydział Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Pl. Wolności 7 / 8, p.301 pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z przepisami prawnymi i warunkami przetargu ( formularz oświadczenia, przepisy prawne oraz warunki w tut. Wydziale ).
Składający oświadczenie winien przedłożyć wyciąg z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny
dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska
osób uprawnionych do reprezentacji – dot. firm.
2. dokonania do dnia 21 listopada 2003 r. , po spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. 1 wpłaty wadium w wyżej podanej wysokości w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek –
Ratusz, do godz. 1400 .
Uwaga:
Opłatę za dzierżawę uiszcza się w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Do stawek czynszu osiągniętych w przetargu dolicza się podatek 22% VAT.
Wpłacone wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy dzierżawy. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.
INFORMACJE DODATKOWE:
Urząd Miasta Opola ( Pl. Wolności 7/8) Wydział Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, p. 301, tel. 45 - 11 – 841 w dniach pracy Urzędu w godz. 1000 - 13
00.
PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.