Nr OŚR.6131.33.2020.MKA Opole, dnia 12 maja 2020 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ) – zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 55)
zawiadamiam strony
o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie obumarłych drzew, rosnących na nieruchomości przy ul. Dambonia 75-85 (działka nr 36/5 a.m.34 obręb Szczepanowice), przy ul. Niemodlińskiej 59-61 (działka nr 20/11 a.m. 35, obręb Szczepanowice) oraz przy ul. Wojska Polskiego 1-3 i 5-7 (działka nr 5/5 a.m. 35 obręb Szczepanowice), wszczętej na wniosek Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Przyszłość” z siedzibą : 45-061 Opole, ul. Katowicka 23 nr AOIII/E/DH/132/20 z dnia 27.01.2020 r., uzupełniony ostatecznie pismem nr TT/MK/1497/2020 z dnia 04.03.2020 r. (data wpływu do tut. Organu 05.03.2020 r.). Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 ustawy Kpa strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W związku z powyższym informuję o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w ww. sprawie w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia. Z uwagi na wprowadzone ograniczenia w przemieszczaniu się i kontaktów osobistych, wynikające z wprowadzonego stanu epidemii COVID-19, w celu zapoznania się z materiałem dowodowym prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub za pośrednictwem platformy EPUAP, PEUP. Wykaz kontaktów dostępny jest na stronie internetowej Miasta Opola www. opole.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl
Jednocześnie informuję, że do czasu odwołania stanu zagrożenia epidemicznego albo epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 w trakcie przedmiotowego postępowania administracyjnego mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.), a zgodnie z art. 15 zzs ust.7 ww. ustawy, czynności dokonane w tym okresie w postępowaniach administracyjnych są skuteczne.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 ustawy Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 12.05.2020 r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole
Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 27.05.2020 r.
z up. Prezydenta Miasta
Marzena Kasprzak
Główny Specjalista
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa