OŚR.6220.33.2020.MCH
ZAWIADOMIENIE
Prezydenta Miasta Opola
Działając na podstawie art.10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego [t.j. Dz.U. 2020r. poz.256 ze zm.], zwanej dalej ustawą Kpa oraz art. 49 ustawy Kpa, w związku z art. 74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz.U. 2020r. poz. 283 ze zm.],
zawiadamia się strony przedmiotowego postępowania administracyjnego,
prowadzonego w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa pięciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z parkingiem podziemnym wraz z infrastrukturą, zagospodarowaniem terenu, budową zjazdów i miejsc parkingowych, Opole ul. Zapłocie dz. nr: 606/7, 594/3, 607, k. m. 11, obręb Gosławice”, iż w dniu 10 sierpnia 2020r. wydana została decyzja nr OŚR.6220.33.2020.MCH z dnia 10.08.2020r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia jw.
Lokalizacja przedsięwzięcia: działki nr: 606/7, 594/3, 607, k. m. 11, obręb Gosławice.
Stronami przedmiotowego postępowania jest wnioskodawca oraz podmioty, którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości zlokalizowanych na obszarze położonym w odległości 100 m od granicy terenu lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia. Nieruchomości te zlokalizowane są na terenie Gminy Opole oraz Gminy Turawa.
Informuję jednocześnie strony postępowania, iż od ww. decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Opola, w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty skutecznego dokonania niniejszego zawiadomienia, tj. do dnia 08 września 2020r. (włącznie).
Ww. termin wyznaczonym został jako 28 dni od daty niniejszego zawiadomienia, co stanowi: 14 dni na skuteczne dokonanie się niniejszego zawiadomienia, czyli skuteczne przekazanie stronom informacji o wydanej decyzji (zgodnie z art.49 §2 Kpa) oraz kolejne 14 dni na wniesienie przez stronę odwołania od wydanej decyzji (zgodnie z art.129 §2 Kpa).
Jednocześnie informuje się, że wydana decyzja oraz dokumentacja sprawy znajduje się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, pok. 320; tel. 77 45 11 876.
Z uwagi na trwający stan epidemii i wynikające z tego stanu ograniczenia w organizacji pracy urzędów, w celu zapoznania się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, prosi się o kontakt telefoniczny (tel. 77 45 11 876), mailowy (e-mail: osr@um.opole.pl) lub za pośrednictwem platformy PeUP i ePUAP.
z up. Prezydenta Miasta
Monika Czech-Tańczuk
Z-ca Naczelnika Wydziału
Ochrony Środowiska i Rolnictwa