PREZYDENT MIASTA OPOLA
ogłasza II przetarg ustny nieograniczony
na sprzedaż zabudowanej ośrodkiem sportowo-wypoczynkowym wymagającym remontu i modernizacji (o pow. użytkowej ośrodka 2.990,4m2, garażu wolno stojącego 100,00 m2) nieruchomości gruntowej będącej własnością Gminy Opole - miasta na prawach powiatu, położonej w DUSZNIKACH - ZIELEŃCU wraz ze sprzedażą gruntu obejmującym działkę nr 10/7 o pow. 0,6950 ha, z km 4, obręb Zieleniec, KW 61458.
Budynek składa się z części A- tj. nowego obiektu wznoszonego od 1990 r., nie ukończonego, części B- starej leśniczówki ( użytkowane są w niej pokoje wykorzystywane na cele mieszkaniowe, których zwolnienie przez ich najemcę nastąpi do 3-ch miesięcy od zawarcia umowy sprzedaży nieruchomości).
Przeznaczenie nieruchomości: tereny zabudowane ośrodkiem sportowo-wypoczynkowym.
Instalacje: wod.-kanal., elektr., ogrzewanie- kotłownie z piecami na gaz płynny.
Cena wywoławcza nieruchomości została ustalona w wysokości: 2.705.940,00 zł., w tym cena zabudowań: 2.309.040,00 zł., cena gruntu: 396.900,00 zł.
Przedmiotowa nieruchomość zostanie udostępniona do oglądania po uprzednim ustaleniu terminu z Dyrektorem Szkolnego Ośrodka Sportowo –Wypoczynkowego, tel. 503411134.
Przetarg odbędzie się w dniu 17 marca 2009 r. o godz. 9 00 w Urzędzie Miasta Opola – sala konferencyjna, III p. 2 klatka schodowa, Pl. Wolności 7/8.
Na dzień 09 grudnia 2008 r. wyznaczono termin I przetargu, który zakończył się wynikiem negatywnym.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:
1. Złożenia do dnia 13 marca 2009r. – Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115 pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dotyczącymi przetargu ( formularz oświadczenia, przepisy prawne w tut. Wydziale ).
Osoby prowadzące działalność gosp. winny przedłożyć oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; osoby prawne - oryginał odpisu z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji oraz zaciągania zobowiązań. Ww. dokumenty winny być aktualne ( z ostatnich 6 m-cy).
Nie złożenie w ww. terminie wymaganych dokumentów będzie skutkowało nie dopuszczeniem do udziału w przetargu..
2. Dokonania do dnia 13 marca 2009 r. wniesienia wadium w wysokości 300.000,00 zł. na konto Urzędu Miasta Opola Bank Polski PKO nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731.
Za zachowanie terminu wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.
Wpłacone wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika przetargu, który przetarg wygra od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.
Wygrywający przetarg zobowiązany jest do dokonania pełnej wpłaty kwoty osiągniętej w przetargu przed zawarciem umowy notarialnej, której termin ustalony zostanie w ciągu 21 dni licząc od dnia przetargu oraz pokrycia wszelkich opłat związanych z nabyciem nieruchomości na własność.
Informacje dodatkowe: Urząd Miasta Opola ( Plac Wolności 7-8) Wydział Inwestycji Miejskich-Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115, tel. 77/45-11-841 w dniach pracy Urzędu w godz. 7.30-15.30. Ogłoszenia o przetargach i rokowaniach dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola: www.opole.pl lub www.bip.um.opole.pl.
Prezydent Miasta Opola - zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.