PREZYDENT MIASTA OPOLA
ogłasza II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanych nieruchomości gruntowych położonych w Opolu przy:
1. ul. Oświęcimskiej obejmującej działkę nr 16/4 o pow. 0,1266 ha z km 17, obręb Groszowice, KW OP1O/00101116/9.
Cena wywoławcza nieruchomości ustalona została na kwotę 99.641,00 zł. + 22% VAT.
Wyposażenie w urządzenia komunalne (en. elektr.,wodociąg, gaz) znajduje się w ul. Oświęcimskiej.
Należy wybudować około 60mb sieci kanalizacji sanitarnej..
2. ul. Oświęcimskiej obejmującej działkę nr 16/5 o pow. 0,1231 ha z km 17, obręb Groszowice, KW OP1O/00101116/9.
Cena wywoławcza nieruchomości ustalona została na kwotę 96.886,00 zł. + 22% VAT.
Wyposażenie w urządzenia komunalne (en. elektr.,wodociąg, gaz) znajduje się w ul. Oświęcimskiej.
Należy wybudować około 60mb sieci kanalizacji sanitarnej..
Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Groszowice – Metalchem w Opolu zatwierdzonego Uchwałą Nr XI/105/07 RMO z dn. 26 kwietnia 2007r. działki przeznaczone są pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną.
Przetarg odbędzie się w dniu 25 września 2009 godz. 900 w Urzędzie Miasta Opola - Pl. Wolności 7/8, sala konferencyjna III p., 2 klatka schodowa.
Na dzień 02 lipca 2009r. wyznaczono termin I przetargów, które zakończyły się wynikiem negatywnym.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:
1. złożenia do dnia 22 września 2009 r. w Urzędzie Miasta Opola – Wydział Inwestycji Miejskich-Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Pl. Wolności 7 / 8, p.115 pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z przepisami prawnymi i warunkami przetargu ( formularz oświadczenia, przepisy prawne oraz warunki w tut. Wydziale ).
Osoby prowadzące działalność gosp. winny przedłożyć oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; osoby prawne - oryginał odpisu z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji oraz zaciągania zobowiązań. Ww. dokumenty winny być aktualne ( z ostatnich 6 m-cy).
Nie złożenie w ww. terminie wymaganych dokumentów będzie skutkowało nie dopuszczeniem do udziału w przetargu.
2. Wniesienia do dnia 22 września 2009 r. wadium w wysokości: poz. 1: 9.900,00 zł.; poz 2: 9.600,00 zł. na konto bankowe Urzędu Miasta Opola PKO Bank Polski Nr 74102036680000510201597731.
Za zachowanie terminu wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy. Dowód wniesienia wadium należy przedłożyć w ww. terminie w Referacie Przetargów i Zamówień Publicznych UM Opola, pok. 115.
Wniesione wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wniesione przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.
Wygrywający przetarg zobowiązany jest do dokonania pełnej wpłaty kwoty osiągniętej w przetargu ( do ceny wylicytowanej należy doliczyć 22 % podatku Vat) przed zawarciem umowy notarialnej, której termin zostanie ustalony w ciągu 21 dni, licząc od dnia przetargu oraz wszelkich innych opłat ( koszt sporządzenia dokumentacji geodezyjnej i wyceny gruntu) związanych z nabyciem ww. nieruchomości na własność.
INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola ( Pl. Wolności 7/8) Wydział Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, p. 115, tel. 0-77 45-11–841 w dniach pracy Urzędu w godz. 730 - 1530. Ogłoszenia o przetargach i rokowaniach są dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola : www.opole.pl lub www.bip.um.opole.pl
PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.