logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

                                                               Opole, dnia 29 grudnia 2016 r.

 

OŚR.6131.367.2016.MD

 

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

 

Działając zgodnie z art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 23 ze zmianami)  – zwanej dalej jako ustawa Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody(t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2134 ze zmianami)

 

zawiadamiam strony postępowania,

 

że w dniu 27.06.2016 r. na wniosek Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Przyszłość”, Administracji Osiedla nr I zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzew, rosnących na terenie nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 96/25, k.m. 23, obręb: Gosławice, przy ul. Jankowskiego 3, 5 z powodu obumarcia.

 

            Jednocześnie, informuję, że w dniu 26.08.2016 r. Komisja opiniująco – doradcza Prezydenta Miasta Opola ds. zieleni miejskiej przeprowadziła oględziny wnioskowanych do usunięcia drzew.

 

           Protokół wraz z ustaleniami z przeprowadzonych oględzin oraz wniosek z załączoną dokumentacją znajduje się do wglądu w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola Plac Wolności 7-8, III-piętro, pok. 322, w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa 07.30-15.30, czwartek 07.30- 17.00 oraz w piątek 7.30-14.00.

 

          Ponadto informuję, że stronami postępowania są podmioty oraz mieszkańcy nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 96/25, km 23, obręb: Gosławice, przy ul. Jankowskiego 3, 5 posiadający udział we własności przedmiotowej nieruchomości.

 

         Stosownie do art. 10 § 1 ustawy Kpa strony postępowania mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania  oraz zgodnie  art. 79 § 2 ustawy Kpa mają prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, mogą zadawać pytania świadkom, biegłym i stronom oraz składać wyjaśnienia. Ponadto strona w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji, ma możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

 

         Jednocześnie na podstawie art. 36 § 1 ustawy Kpa zawiadamiam, że wniosek  w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie ww. drzew i krzewu nie może zostać załatwiony w terminie określonym w art. 35 ustawy Kpa. Przyczyną zwłoki jest konieczność przeprowadzenia oględzin oraz zachowanie terminów, wynikających z zawiadamiania stron postępowania o decyzjach i innych czynnościach organu poprzez obwieszczenie, zgodnie z art. 49 ustawy Kpa. Wskazuje się nowy termin rozpatrzenia sprawy do dnia 31.01.2017 r.

 

Niniejsze obwieszczenie zostaje publicznie ogłoszone w dniu 29.12.2016 r. poprzez zamieszczenie  w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola,  Pl. Wolności 7-8.

 

Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 13.01.2017 r.  

 

 

z up. Prezydenta Miasta

Sebastian Smoliński

Kierownik Referatu Ochrony Zasobów

Naturalnych i Edukacji Ekologicznej

w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa

 

Nazwa dokumentu: Obwieszczenie Prezydenta Miasta o przeprowadzeniu ogledzin drzew przy ul. Jankowskiego 3, 5.
Podmiot udostępniający: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Osoba, która wytworzyła informację: Aneta Szwed
Osoba, która odpowiada za treść: Aneta Szwed
Osoba, która wprowadzała dane: Aneta Szwed
Data wytworzenia informacji: 2016-12-29 16:04:12
Data udostępnienia informacji: 2016-12-29 16:04:12
Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-29 16:17:30

Wersja do wydruku...

corner   corner