ZARZĄDZENIE Nr OR-I.120.1. 3. 2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 09 stycznia 2012 r.
w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miasta Opola do pobierania zaliczek stałych
Na podstawie § 13 ust.1 lit. a Instrukcji obiegu, kontroli i archiwowania dokumentów księgowych w Urzędzie Miasta Opola stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr OR. I – 0152 – 62/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 sierpnia 2005 roku w sprawie wprowadzenia Instrukcji obiegu, kontroli i archiwowania dokumentów księgowych w Urzędzie Miasta Opola, zmienionej zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola nr OR.I–0152-29/06 z dnia 01.03.2006r., OR.I–0152-7/06 z dnia 18 grudnia 2006r., OR.I–0152-270/08 z dnia 05 sierpnia 2008 r., OR.I-0152-406/09 z dnia 10 marca 2008 r., OR.I-0152-411/09 z dnia 24 marca 2009 r., OR.I-0152-423/09 z dnia 07 kwietnia 2009 r., OR.I-0152-504/09 z dnia 18 września 2009 r., OR.I-0152-719/10 z dnia 29 listopada 2010 r.,OR.I-0152-5/10 z dnia 15 grudnia 2010 r., OR.I-0152-39/11 z 01 lutego 2011 r., OR.I-0152-80/11 z dnia 18 maja 2011 r., OR-I.120.1.31.2011 z dnia 06 września 2011 r. postanawiam co następuje:
§ 1.
Upoważniam niżej wymienione osoby do pobierania zaliczek stałych w 2012 r.:
1. Wydział Administracyjno – Gospodarczy
Wojciech Łotecki - 1.000,00 zł
Bogusława Goszczyńska - 500,00 zł
Grzegorz Karwacki - 1.500,00 zł
Mirosław Sujkowski - 1.500,00 zł
Mariusz Robak - 1.500,00 zł
Mirosław Fieniuk - 700,00 zł
Franciszek Lawa - 700,00 zł
Grzegorz Kaczkowski - 700,00 zł
2. Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Jolanta Zandecka - 300,00 zł
3. Biuro Rady Miasta
Joanna Rej-Konstanciak 900,00 zł
§ 2
Termin rozliczenie zaliczek stałych ustalam na dzień 28 grudnia 2012 roku.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałom: Administracyjno-Gospodarczemu, Gospodarki Nieruchomościami, Biuru Rady Miasta oraz Wydziałowi Finansowo-Księgowemu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard zembaczyński