Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11
w Opolu
Informacje o jednostce:
- nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 w Opolu
- adres: 45 – 221 Opole, ul. Chabrów 65
- nr telefonu: 077/455 67 13
- fax: 077/455 67 13
- e-mail: psp11@poczta.fm
- adres strony WWW.: - brak
- dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
- wicedyrektor: mgr Maria Kania
- główny księgowy: mgr Anna Raczyńska
- inne stanowiska kierownicze:
* kierownik aministracyjno-gosp.: mgr Dariusz Dubanowicz
* kierownik świetlicy szkolnej: mgr Bożena Szydłowska
- podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa
nr 11 w Opolu
- odpowiedzialny za treść: dyrektor szkoły: mgr Jarosław Cieśliński
Majątek:
Majątek jest zapisany w księdze środków trwałych (środki trwałe, kwota - 1296345,04zł) i w księgach inwentarzowych nr I, III, V, VII, VIII, X (pozostałe środki w użytkowaniu na dzień 31.12.2003 – 73 968,07).
Budżet:
Na podstawie Uchwały Nr XXIV/210/04 Rady Miasta Opola z dnia 15.01.2004 r.
w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Opola na 2004 rok budżet szkoły przedstawia się następującoO
- Dochody/przychody szkoły - środki budżetowe miasta: 1 995 600 zł
- Wydatki:
Paragraf |
Wyszczególnienie wydatków |
Plan na 2004 r. |
3020 |
Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń |
5 500 |
4010
4040
4110
4120 |
Wynagrodzenia i pochodne |
1 663 600 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
26 400 |
4240 |
Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych książek |
2 100 |
4260 |
Zakup energii |
126 000 |
4270 |
Zakup usług remontowych
- w tym: z załącznika remontowego na
sanitariaty szkolne |
71 400
50 000 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
21 600 |
4410 |
Podróże służbowe krajowe |
900 |
4440 |
Odpis na ZFŚS |
78 100 |
|
Razem |
1 995 600 |
Szkoła realizuje tez przychody własne i wydatki w ramach środków specjalnych:
- przypisane przychody własne – 22 500
- wydatki – 23 600
Wykaz regulaminów:
1. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 w Opolu ul. Chabrów 65.
2. Regulamin Pracy Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu ul. Chabrów 65.
3. Program wychowawczy szkoły.
4. Regulamin Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu dotyczący bezpieczeństwa ucznia na terenie szkoły oraz jego praw i obowiązków.
5. Zasady przyjmowania uczniów do szkoły.
6. Instrukcja w sprawie wydawania świadectw, dyplomów i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania sprostowań wydawania duplikatów prowadzenia dokumentacji nauczania.
7. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 w Opolu.
8. Wizja rozwoju Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
9. Kryteria oceny pracy nauczyciela Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11
w Opolu.
10. Zasady naboru na zajęcia pozalekcyjne.
11. Regulamin Rady Pedagogicznej.
12. Regulamin Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
13. Regulamin przyznawania nagród dla pracowników administracji i obsługi Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
14. Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
15. Regulamin przyznawania dodatków motywacyjnych Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
16. Regulamin przyznawania dodatkowego wynagradzania rocznego dla pracowników Publicznej szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
17. Regulamin Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu dotyczący bezpieczeństwa ucznia na terenie szkoły oraz jego praw i obowiązków.
18. Regulamin nauczyciela dyżurnego.
19. Instrukcja ewakuacji uczniów z budynku szkoły.
20. Uproszczona procedura powypadkowa.
21. Regulamin świetlicy szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 11
w Opolu.
22. Regulamin korzystania z sali gimnastycznej.
23. Regulamin organizacji wycieczek szkolnych .
24. Standardy i wskaźniki jakości pracy PSP 11.
25. Statut ( regulamin ) Rady Szkoły.
26. Zasady i kryteria dofinansowania doskonalenia zawodowego
nauczycieli.
-
Instrukcja służbowa – inwentaryzacja.
-
Instrukcja kontroli wewnętrznej i obiegu dowodów finansowo-księgowych.
-
Instrukcja obiegu dowodów księgowych w zakresie funkcjonowania kasy PSP 11.
Wymienione regulaminy są dostępne w bibliotece i sekretariacie szkoły.
Rejestry, ewidencje, archiwa:
- dokumentacja archiwalna, pedagogiczna i pozostała
* akta osobowe,
-
arkusze ocen,
-
księgi uczniów,
-
księgi ewidencji dzieci,
-
protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
-
projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,
-
regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
-
protokoły kontroli,
-
dzienniki lekcyjne,
-
dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
-
plany i sprawozdania roczne,
- dokumentacja bieżąca
* akta osobowe,
-
arkusze ocen,
-
księgi uczniów,
-
księgi ewidencji dzieci,
-
protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
-
projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,
-
regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
-
protokoły kontroli,
-
dzienniki lekcyjne,
-
dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
-
plany i sprawozdania roczne,
-
książka kancelaryjna, rejestr pism przychodzących i wychodzących,
-
rejestr wydanych legitymacji szkolnych,
-
rejestr wydanych legitymacji szkolnych dla uczniów niepełnosprawnych,
-
księga druków ścisłego zarachowania – świadectwa,
-
imienna ewidencja wydanych świadectw szkolnych,
-
rejestr wydanych kart rowerowych,
-
księga zarządzeń,
-
dziennik eksploatacyjny,
-
ewidencja wyjść zorganizowanych grup uczniowskich poza teren szkoły,
-
ewidencja wydanych delegacji służbowych,
-
zakładowa księga zaleceń i uwag zakładowego SIP,
-
rejestr zaświadczeń komisji kwalifikacyjnej i aktów nadania stopni awansu zawodowego,
Zamówienia publiczne:
Szkoła obecnie nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne. Jednak w najbliższym czasie ogłoszony zostanie przetarg na remont szkolnych sanitariatów w okresie wakacyjnym 2004 r. Procedurę związaną z zamówieniami publicznymi w tej sprawie ogłosi i przeprowadzi Urząd Miasta Opola.
Kontrole:
Termin kontroli |
Instytucja kontrolująca |
Cel kontroli |
09.04.2001r.
– 27.04.2001r.
okres objęty kontrolą:
01.09.2000 r.
do 31.12.2000 r.
z uwzględnieniem naliczonych wyrównań
od 01.01.2000r.
do 31.08.2000 r. |
Urząd Miasta
Referat Kontroli |
Prawidłowość wdrażania regulaminów określających:
- wysokość oraz szczegółowe
warunki przyznawania
nauczycielom dodatków,
- sposób obliczania
wynagrodzenia za godziny
ponadwymiarowe i za godziny
doraźnych zastępstw
|
14.11.2000 r. |
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Oddział Higieny Dzieci i Młodzieży Opole
|
Kontrola pracowni komputerowej – ocena warunków zdrowotnych |
30.01.2001 r. |
Miejska Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Opole
|
Kontrola sanitarna akcji
Nazwa dokumentu: | Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 w Opolu | Podmiot udostępniający: | Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Dyrektor szkoły: Jarosław Cieśliński | Osoba, która odpowiada za treść: | Dyrektor szkoły: Jarosław Cieśliński | Osoba, która wprowadzała dane: | Alina Pawlicka-Mamczura | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-27 10:58:22 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-27 10:58:22 | Data ostatniej aktualizacji: | 2004-07-21 09:50:43 |
Wersja do wydruku...
|