Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
im. Królowej Jadwigi
w Opolu
Informacje o jednostce:
-
nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Królowej Jadwigi
-
adres: ul. Małopolska 20, 45-334 Opole
-
nr telefonu: 077 /4552803
-
fax: 077 /4552803
-
e-mail: sp15opole@wodip.opole.pl
-
adres strony www: www.psp15.opol.pl
-
dyrektor: p.o. mgr Alicja Trojak
-
wicedyrektor: mgr Ewa Boryczko
-
wicedyrektor: mgr Jadwiga Strzelecka
-
główny księgowy: Grażyna Przybyszewska
-
kierownik świetlicy szkolnej: Jolanta Prandzioch
-
podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
w Opolu
-
odpowiedzialny za treść: p.o. mgr Alicja Trojak
Majątek :
I. Wartość środków trwałych 1.580.508,69 zł
w tym:
1. Budynki i budowle 1.246.447,56 zł
2. Budowle obiekty inżynierii lądowej i wodnej 295.921,94 zł
3. Maszyny, urządzenia i aparaty ogólnego zastosowania 4.306,06 zł
4. Urządzenia techniczne 16.500 zł
5. Narzędzia, przyrządy, ruchomości, wyposażenia 17.333,13 zł
Środki niematerialne i prawne 22.671,46 zł
II. Pozostałe środki trwałe- wyposażenie i zbiory biblioteczne 452.509,96 zł
Przyjmowanie i załatwianie spraw :
- miejsce przyjmowania interesantów
sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 15
- w jakich dniach i godzinach
od poniedziałku do piątku w godzinach 730 - 1530
- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw
Sprawy można załatwić ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy są odnotowywane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.
- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce
W szkole obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Wykaz akt stanowi jednolitą, rzeczową klasyfikację akt powstających w toku działalności szkoły oraz zawiera klasyfikację archiwalną. Wykaz ten służy do oznaczenia, rejestracji, łączenia i przechowywania akt.
- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne np. w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej
Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się formę: odręczną, korespondencyjną, inną (np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem, na formularzu itp.).
- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy
Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem. Korespondencja może być przekazana odbiorcy bezpośrednio lub pismem wysłanym.