logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 16
im. Zofii Nałkowskiej
w Opolu

 

1.    Informacje o jednostce:
-          Publiczna Szkoła Podstawowa nr 16 im. Zofii Nałkowskiej w Opolu
-          45 – 558 Opole, ul. Z. Nałkowskiej 16
-          tel. (077) 4542867
-          fax. (077) 4542867
-          psp16opole@onet.eu
-          www.psp16opole.eu
-          dyrektor – mgr Józefa Marciniak
-          wicedyrektor – mgr Bożena Kisielewicz
-          główny księgowy – Ewa Krzyżowska
 -     kierownik świetlicy – mgr Katarzyna Wróblewska, kierownik gospodarczy – Betina Janiszewska
 -     podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 16 im. Zofii Nałkowskiej w Opolu
 -    odpowiedzialny za treść: dyr. Józefa Marciniak 
2. Struktura organizacyjna
3. Majątek
§ środki trwałe                                          -    1.273.906,68 + 61.143,53 grunty
§ pozostałe środki trwałe w używaniu     -       275.850,34
§ księgozbiór                                                      26.569,33
 
Razem   :      1.637.469,88
 
4. Budżet
Budżet na 2011r.      R 85401    -   258.700
                                 R 80101    - 1.843.800
 
 
5. Statut
6. Wykaz regulaminów:
Regulaminy, instrukcje, procedury:
Organizacyjne:
1)      regulamin organizacyjny
2)      regulamin rady pedagogicznej,
3)      regulamin rady rodziców,
4)      regulamin samorządu uczniowskiego,
5)      regulamin kontroli wewnętrznej,
6)      regulamin kontroli zarządczej,
7)      regulamin wycieczek,
8)      regulamin bezpieczeństwa i higieny,
9)      regulamin stołówki i świetlicy szkolnej,
10) regulamin biblioteki,
11) regulamin dyżurów nauczycieli,
12) regulamin ucznia,
13) regulamin przyznawania pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym,
14) regulamin przyznawania tytułu „Prymus Szkoły”,
15) regulamin przyznawania tytułu „Najlepszy Sportowiec Szkoły”,
16) regulamin nadzoru pedagogicznego,
17) regulamin kontroli sprawowanych w ramach nadzoru pedagogicznego,
18) instrukcja inwentarzowa,
19) instrukcja kancelaryjna,
20) instrukcja druków ścisłego zarachowania,
21) instrukcja archiwizacyjna,
22) instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów księgowych,
23) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego,
24) procedury szkolne
Pracownicze:
1)      regulamin pracy,
2)      regulamin wynagradzania,
3)      regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
4)      regulamin nagród dyrektora dla nauczycieli i pracowników samorządowych,
5)      regulamin dofinansowania zawodowego nauczycieli,
6)      regulamin funduszu zdrowotnego,
7)      regulamin oceny pracy nauczyciela,
8)      regulamin dokonywania oceny pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
9)      regulamin przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego te służbę,
10) regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
11) regulamin dodatku motywacyjnego,
12) kodeks etyczny nauczyciela,
13) kodeks etyczny pracownika samorządowego,
Udostępnianie dokumentów:
Wszystkie regulaminy, instrukcje, procedury są ogólnodostępne dla nauczycieli, pracowników, uczniów, rodziców:
1)      w sekretariacie i dyrektora szkoły – wszystkie,
2)      w pokoju nauczycielskim – dotyczące nauczycieli i organizacji pracy szkoły,
3)      w bibliotece szkolnej – dotyczące uczniów, rodziców, pracowników i organizacji pracy szkoły,
4)      w księgowości – dotyczące budżetu, księgowości,
5)      na stronie internetowej – dotyczące uczniów, rodziców i organizacji pracy szkoły.
 
7. Wybrane regulaminy:
Regulamin Organizacyjny
Regulamin Pracy
Statut Szkoły
WZO
 
8. Rejestry, ewidencje, archiwa:
1)      rejestr druków ścisłego zarachowania,
2)      rejestr wypadków uczniowskich,
3)      rejestr pracowników nauczycieli,
4)      rejestr pracowników niepedagogicznych,
5)      rejestr wypadków uczniowskich,
6)      rejestr wydawanych zaświadczeń OKE,
7)      rejestr legitymacji uczniowskich,
8)      rejestr legitymacji służbowych, rodzinnych,
9)      rejestr wydawanych kart rowerowych,
10) rejestr delegacji służbowych,
11) rejestr wydawanych biletów MZK,
12) rejestr znaczków pocztowych,
13) rejestr zwolnień lekarskich nauczycieli,
14) rejestr zwolnień pracowników niepedagogicznych,
15) rejestr badań wstępnych, kontrolnych, okresowych pracowników,
16) księga ewidencji dzieci,
17) księga uczniów,
18) księga zarządzeń dyrektora szkoły,
19) księga kontroli zewnętrznej,
20) księga kontroli wewnętrznej,
21) księga kontroli sanitarnej,
22) księga zastępstw,
23) księga inwentarzowa,
24) księga skarg i wniosków,
25) księga budowlana obiektu,
26) arkusze ocen,
27) dzienniki lekcyjne,
28) protokoły rady pedagogicznej,
29) protokoły rady rodziców,
30) protokoły samorządu uczniowskiego,
31) ewidencja wyjść w godzinach służbowych nauczycieli i pracowników,
32) ewidencja osób mających dostęp do danych osobowych,
33) karty ewidencji czasu pracy nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,
34) ewidencja wyjść zorganizowanych grup uczniowskich poza teren szkoły.
 
W archiwum szkolnym przechowywana jest dokumentacja:
- projekty organizacji szkoły wraz a aneksami,
- księgi protokołów Rady Pedagogicznej,
- księgi arkuszy ocen,
- księgi ewidencji dzieci,
- księgi uczniów,
- dzienniki lekcyjne i pozalekcyjne,
- dokumentacja rozliczenia pozyskanych funduszy na realizację projektów edukacyjnych, wychowawczych,
- księgi protokołów Rady Rodziców,
- dokumentacja związana z działalnością Rady Rodziców,
- teczki akt osobowych byłych pracowników,
- dokumentacja związana z przebiegiem awansu zawodowego,
- plany i sprawozdania finansowe,
- księgi rachunkowe,
- dowody księgowe,
- protokoły kontroli,
- kartoteki wynagrodzeń,
- listy wypłat,
- karty zasiłkowe,
- deklaracje podatkowe,
- deklaracje rozliczeniowe ZUS,
- kartoteki magazynowe związane z żywieniem,
- raporty żywieniowe.
 
9. Zamówienia publiczne:
www.bip.um.opole.pl – przetargi i ogłoszenia o wolnych etatach.
Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne i naboru na wolne stanowiska pracy.
10. Kontrole:

 

Termin kontroli
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
24.08.2005r.
Przedsiębiorstwo Handlowo – Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego Supon
Okresowy przegląd techniczny i remont sprzętu przeciwpożarowego
05.08.2005r.
Usługi Kominiarskie
Okresowa kontrola przewodów kominowych
21.02.2005r.
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna
Kontrola sanitarna
28.08.2005r.
Urząd Miasta Opole
Podinspektor ds. BHP i Ppoż.
Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych
 
 
 
30.08.2005r.
ZiKOGAZ
Okresowa kontrola instalacji gazowej
07.08.2006r.
Przedsiębiorstwo Handlowo – Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego Supon
Okresowy przegląd techniczny i remont sprzętu przeciwpożarowego
22.08.2006r.
Urząd Miasta Opole
Podinspektor ds. BHP i Ppoż.
Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych
31.08.2006r.
ZiKOGAZ
Okresowa kontrola instalacji gazowej
27.10.2006r.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
Kontrola utrzymania obiektu
15.11.2006r.
Urząd Miasta Opole Wydział Oświaty Referat Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych
Okresowa 5-letnia kontrola obiektu
11.12.2006r.
Powiatowa stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Opole, ul. Budowlanych 4
Kontrola sanitarna przeprowadzona na mocy Ustawy dn.14.03.1985r.         o Inspekcji Sanitarnej
22.08.2006 r.
Urząd Miasta Opola
Podinspektor d/s BHP i Ppoż.
Urzędu Miasta Opola
 
Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych        i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych.
31.08.2006 r.
ZiKOGAZ
Mirosław Zakowicz
Opole, ul. Nowowiejska 1a/4
Okresowa kontrola instalacji gazowej
01.07.2008r 18.07.2008r
Urząd Miasta Opole
Wydział Kontroli i Audytu
Gospodarka finansowa Zamówienia publiczne System Kontroli Wew. Oszczędność przy dokonywaniu zakupów
16.01.2009r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Kontrola stanu sanitarnego
25.11.2009r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Kontrola stanu kuchni           i żywności
18.03.2010 20.03.2010
Urząd Miasta Opole
Wydział Kontroli i Audytu
Realizacja zaleceń pokontrolnych z 2008r.
23.03.2010r.
Kuratorium Oświaty w Opolu
Realizacja projektu ICMB      i pracowni komputerowych
16.04.2010r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Ocena stanu sanitarnego i warunków w pracowniach komputerowych

 

 
Protokoły z kontroli są dostępne u kierownika gospodarczego.
11. Przyjmowanie i załatwianie spraw:
 
·        Przyjmowanie interesantów
 

 

Lp.
Miejsce przyjmowania interesantów
Dzień
Godzina
1.
Sekretariat szkoły
 poniedziałek
wtorek - piątek
7:30 – 17:00
7:30 – 15:00
2.
Dyrektor szkoły
poniedziałek
czwartek
          
w dniu zebrań z rodzicami oraz w innych terminach uzgodnionych z sekretariatem
14:00 – 15:00
13:00 – 14:00
 
 
 
 
3.
Księgowość
 poniedziałek
wtorek-czwartek
10:00 – 16:00
 9:00 – 12:00
4.
Pedagog szkolny
poniedziałek
wtorek,
środa
czwartek
piątek
        8:45 – 13:00
9:30 – 13:00
 9:00 – 13:00
 9:00 – 13:40
 9:00 – 12:00
5.
Kierownik świetlicy
poniedziałek
wtorek
środa
czwartek
piątek
 8:00 – 11:30
11:30 – 13:00
 8:00 – 11:30
 8:00 – 10:00
11:30 – 13:00
5.
Pokój nauczycielski - nauczyciele
od poniedziałku
do piątku
oraz w dniu zebrań z rodzicami
nauczyciele według harmonogramu konsultacji indywidualnych

 

 
 
·        Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
 
W placówce obowiązuje „Instrukcja kancelaryjna obiegu dokumentów”.
Sprawy zgłaszane ustnie są załatwiane bezzwłocznie tj. tego samego dnia lub następnego, najdalej do 7 dni. Odnotowuje się w formie notatki służbowej lub stosuje się właściwą adnotację w protokołach, dziennikach.
Sprawy zgłaszane na piśmie podlegają rejestracji w dzienniku korespondencji oraz stawia się datę wpływu do placówki. Dyrektor umieszcza na piśmie adnotację, z której wynika, kto ma sprawę załatwić, w jakim terminie i w jakiej formie. Pismom nadaje się numery z jednolitego rzeczowego wykazu akt i przekazuje pracownikom do załatwienia.
Odpowiedź udzielona na piśmie, podpisana przez dyrektora, przechodzi przez dziennik korespondencji wychodzącej, zawiera podstawę prawną i sposób odwołania się. Ważne sprawy wysyłane są listami poleconymi lub jeśli interesant odbiera osobiście – to kwituje odbiór.
Sprawy zgłaszane na piśmie są załatwiane w terminie od 7 do 14 dni, natomiast jeśli wymagają postępowania wyjaśniającego ( czasu, konsultacji z innymi instytucjami lub osobami np. Kuratorium Oświaty, Wydział Oświaty, Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, kurator sądowy, radca prawny itp.) są załatwiane w terminie od 7 dni do 2 miesięcy.
O wydłużeniu terminu udzielenia odpowiedzi, zainteresowany jest każdorazowo powiadamiany. Wszystkie sprawy załatwiane są według kolejności wpływu i stopnia pilności.
1.    Informacje o jednostce:
-          Publiczna Szkoła Podstawowa nr 16 im. Zofii Nałkowskiej w Opolu
-          45 – 558 Opole, ul. Z. Nałkowskiej 16
-          tel. (077) 4542867
-          fax. (077) 4542867
-          psp16opole@onet.eu
-          www.psp16opole.eu
-          dyrektor – mgr Józefa Marciniak
-          wicedyrektor – mgr Bożena Kisielewicz
-          główny księgowy – Ewa Krzyżowska
 -     kierownik świetlicy – mgr Katarzyna Wróblewska, kierownik gospodarczy – Betina Janiszewska
 -     podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 16 im. Zofii Nałkowskiej w Opolu
 -    odpowiedzialny za treść: dyr. Józefa Marciniak 
2. Struktura organizacyjna
3. Majątek
§ środki trwałe                                          -    1.273.906,68 + 61.143,53 grunty
§ pozostałe środki trwałe w używaniu     -       275.850,34
§ księgozbiór                                                      26.569,33
 
Razem   :      1.637.469,88
 
4. Budżet
Budżet na 2011r.      R 85401    -   258.700
                                 R 80101    - 1.843.800
 
 
5. Statut
6. Wykaz regulaminów:
Regulaminy, instrukcje, procedury:
Organizacyjne:
1)      regulamin organizacyjny
2)      regulamin rady pedagogicznej,
3)      regulamin rady rodziców,
4)      regulamin samorządu uczniowskiego,
5)      regulamin kontroli wewnętrznej,
6)      regulamin kontroli zarządczej,
7)      regulamin wycieczek,
8)      regulamin bezpieczeństwa i higieny,
9)      regulamin stołówki i świetlicy szkolnej,
10) regulamin biblioteki,
11) regulamin dyżurów nauczycieli,
12) regulamin ucznia,
13) regulamin przyznawania pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym,
14) regulamin przyznawania tytułu „Prymus Szkoły”,
15) regulamin przyznawania tytułu „Najlepszy Sportowiec Szkoły”,
16) regulamin nadzoru pedagogicznego,
17) regulamin kontroli sprawowanych w ramach nadzoru pedagogicznego,
18) instrukcja inwentarzowa,
19) instrukcja kancelaryjna,
20) instrukcja druków ścisłego zarachowania,
21) instrukcja archiwizacyjna,
22) instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów księgowych,
23) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego,
24) procedury szkolne
Pracownicze:
1)      regulamin pracy,
2)      regulamin wynagradzania,
3)      regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
4)      regulamin nagród dyrektora dla nauczycieli i pracowników samorządowych,
5)      regulamin dofinansowania zawodowego nauczycieli,
6)      regulamin funduszu zdrowotnego,
7)      regulamin oceny pracy nauczyciela,
8)      regulamin dokonywania oceny pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
9)      regulamin przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego te służbę,
10) regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
11) regulamin dodatku motywacyjnego,
12) kodeks etyczny nauczyciela,
13) kodeks etyczny pracownika samorządowego,
Udostępnianie dokumentów:
Wszystkie regulaminy, instrukcje, procedury są ogólnodostępne dla nauczycieli, pracowników, uczniów, rodziców:
1)      w sekretariacie i dyrektora szkoły – wszystkie,
2)      w pokoju nauczycielskim – dotyczące nauczycieli i organizacji pracy szkoły,
3)      w bibliotece szkolnej – dotyczące uczniów, rodziców, pracowników i organizacji pracy szkoły,
4)      w księgowości – dotyczące budżetu, księgowości,
5)      na stronie internetowej – dotyczące uczniów, rodziców i organizacji pracy szkoły.
 
7. Wybrane regulaminy:
Regulamin Organizacyjny
Regulamin Pracy
Statut Szkoły
WZO
 
8. Rejestry, ewidencje, archiwa:
1)      rejestr druków ścisłego zarachowania,
2)      rejestr wypadków uczniowskich,
3)      rejestr pracowników nauczycieli,
4)      rejestr pracowników niepedagogicznych,
5)      rejestr wypadków uczniowskich,
6)      rejestr wydawanych zaświadczeń OKE,
7)      rejestr legitymacji uczniowskich,
8)      rejestr legitymacji służbowych, rodzinnych,
9)      rejestr wydawanych kart rowerowych,
10) rejestr delegacji służbowych,
11) rejestr wydawanych biletów MZK,
12) rejestr znaczków pocztowych,
13) rejestr zwolnień lekarskich nauczycieli,
14) rejestr zwolnień pracowników niepedagogicznych,
15) rejestr badań wstępnych, kontrolnych, okresowych pracowników,
16) księga ewidencji dzieci,
17) księga uczniów,
18) księga zarządzeń dyrektora szkoły,
19) księga kontroli zewnętrznej,
20) księga kontroli wewnętrznej,
21) księga kontroli sanitarnej,
22) księga zastępstw,
23) księga inwentarzowa,
24) księga skarg i wniosków,
25) księga budowlana obiektu,
26) arkusze ocen,
27) dzienniki lekcyjne,
28) protokoły rady pedagogicznej,
29) protokoły rady rodziców,
30) protokoły samorządu uczniowskiego,
31) ewidencja wyjść w godzinach służbowych nauczycieli i pracowników,
32) ewidencja osób mających dostęp do danych osobowych,
33) karty ewidencji czasu pracy nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,
34) ewidencja wyjść zorganizowanych grup uczniowskich poza teren szkoły.
 
W archiwum szkolnym przechowywana jest dokumentacja:
- projekty organizacji szkoły wraz a aneksami,
- księgi protokołów Rady Pedagogicznej,
- księgi arkuszy ocen,
- księgi ewidencji dzieci,
- księgi uczniów,
- dzienniki lekcyjne i pozalekcyjne,
- dokumentacja rozliczenia pozyskanych funduszy na realizację projektów edukacyjnych, wychowawczych,
- księgi protokołów Rady Rodziców,
- dokumentacja związana z działalnością Rady Rodziców,
- teczki akt osobowych byłych pracowników,
- dokumentacja związana z przebiegiem awansu zawodowego,
- plany i sprawozdania finansowe,
- księgi rachunkowe,
- dowody księgowe,
- protokoły kontroli,
- kartoteki wynagrodzeń,
- listy wypłat,
- karty zasiłkowe,
- deklaracje podatkowe,
- deklaracje rozliczeniowe ZUS,
- kartoteki magazynowe związane z żywieniem,
- raporty żywieniowe.
 
9. Zamówienia publiczne:
www.bip.um.opole.pl – przetargi i ogłoszenia o wolnych etatach.
Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne i naboru na wolne stanowiska pracy.
10. Kontrole:

Termin kontroli

 
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
24.08.2005r.
Przedsiębiorstwo Handlowo – Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego Supon
Okresowy przegląd techniczny i remont sprzętu przeciwpożarowego
05.08.2005r.
Usługi Kominiarskie
Okresowa kontrola przewodów kominowych
21.02.2005r.
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna
Kontrola sanitarna
28.08.2005r.
Urząd Miasta Opole
Podinspektor ds. BHP i Ppoż.
Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych
 
 
 
30.08.2005r.
ZiKOGAZ
Okresowa kontrola instalacji gazowej
07.08.2006r.
Przedsiębiorstwo Handlowo – Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego Supon
Okresowy przegląd techniczny i remont sprzętu przeciwpożarowego
22.08.2006r.
Urząd Miasta Opole
Podinspektor ds. BHP i Ppoż.
Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych
31.08.2006r.
ZiKOGAZ
Okresowa kontrola instalacji gazowej
27.10.2006r.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
Kontrola utrzymania obiektu
15.11.2006r.
Urząd Miasta Opole Wydział Oświaty Referat Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych
Okresowa 5-letnia kontrola obiektu
11.12.2006r.
Powiatowa stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Opole, ul. Budowlanych 4
Kontrola sanitarna przeprowadzona na mocy Ustawy dn.14.03.1985r.         o Inspekcji Sanitarnej
22.08.2006 r.
Urząd Miasta Opola
Podinspektor d/s BHP i Ppoż.
Urzędu Miasta Opola
 
Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych        i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych.
31.08.2006 r.
ZiKOGAZ
Mirosław Zakowicz
Opole, ul. Nowowiejska 1a/4
Okresowa kontrola instalacji gazowej
01.07.2008r 18.07.2008r
Urząd Miasta Opole
Wydział Kontroli i Audytu
Gospodarka finansowa Zamówienia publiczne System Kontroli Wew. Oszczędność przy dokonywaniu zakupów
16.01.2009r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Kontrola stanu sanitarnego
25.11.2009r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Kontrola stanu kuchni           i żywności
18.03.2010 20.03.2010
Urząd Miasta Opole
Wydział Kontroli i Audytu
Realizacja zaleceń pokontrolnych z 2008r.
23.03.2010r.
Kuratorium Oświaty w Opolu
Realizacja projektu ICMB      i pracowni komputerowych
16.04.2010r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Ocena stanu sanitarnego i warunków w pracowniach komputerowych

 

 
Protokoły z kontroli są dostępne u kierownika gospodarczego.
11. Przyjmowanie i załatwianie spraw:
 
·        Przyjmowanie interesantów
 

Lp.

 
Miejsce przyjmowania interesantów
Dzień
Godzina
1.
Sekretariat szkoły
 poniedziałek
wtorek - piątek
7:30 – 17:00
7:30 – 15:00
2.
Dyrektor szkoły
poniedziałek
czwartek
          
w dniu zebrań z rodzicami oraz w innych terminach uzgodnionych z sekretariatem
14:00 – 15:00
13:00 – 14:00
 
 
 
 
3.
Księgowość
 poniedziałek
wtorek-czwartek
10:00 – 16:00
 9:00 – 12:00
4.
Pedagog szkolny
poniedziałek
wtorek,
środa
czwartek
piątek
        8:45 – 13:00
9:30 – 13:00
 9:00 – 13:00
 9:00 – 13:40
 9:00 – 12:00
5.
Kierownik świetlicy
poniedziałek
wtorek
środa
czwartek
piątek
 8:00 – 11:30
11:30 – 13:00
 8:00 – 11:30
 8:00 – 10:00
11:30 – 13:00
5.
Pokój nauczycielski - nauczyciele
od poniedziałku
do piątku
oraz w dniu zebrań z rodzicami
nauczyciele według harmonogramu konsultacji indywidualnych

 

 
 
·        Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
 
W placówce obowiązuje „Instrukcja kancelaryjna obiegu dokumentów”.
Sprawy zgłaszane ustnie są załatwiane bezzwłocznie tj. tego samego dnia lub następnego, najdalej do 7 dni. Odnotowuje się w formie notatki służbowej lub stosuje się właściwą adnotację w protokołach, dziennikach.
Sprawy zgłaszane na piśmie podlegają rejestracji w dzienniku korespondencji oraz stawia się datę wpływu do placówki. Dyrektor umieszcza na piśmie adnotację, z której wynika, kto ma sprawę załatwić, w jakim terminie i w jakiej formie. Pismom nadaje się numery z jednolitego rzeczowego wykazu akt i przekazuje pracownikom do załatwienia.
Odpowiedź udzielona na piśmie, podpisana przez dyrektora, przechodzi przez dziennik korespondencji wychodzącej, zawiera podstawę prawną i sposób odwołania się. Ważne sprawy wysyłane są listami poleconymi lub jeśli interesant odbiera osobiście – to kwituje odbiór.
Sprawy zgłaszane na piśmie są załatwiane w terminie od 7 do 14 dni, natomiast jeśli wymagają postępowania wyjaśniającego ( czasu, konsultacji z innymi instytucjami lub osobami np. Kuratorium Oświaty, Wydział Oświaty, Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, kurator sądowy, radca prawny itp.) są załatwiane w terminie od 7 dni do 2 miesięcy.
O wydłużeniu terminu udzielenia odpowiedzi, zainteresowany jest każdorazowo powiadamiany. Wszystkie sprawy załatwiane są według kolejności wpływu i stopnia pilności.
 

 

 

Załączniki do pobrania: 2011-09-28 11:57:52 - Regulamin pracy (218.50 kB)
2011-09-28 11:59:53 - Wewnątrzszkolny system oceniania (247.00 kB)
2011-09-28 12:01:19 - Statut szkoły (219.00 kB)
2011-09-28 12:02:15 - Struktura organizacyjna (27.00 kB)

Nazwa dokumentu: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
Podmiot udostępniający: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
Osoba, która wytworzyła informację: Wydział OŚ
Osoba, która odpowiada za treść: Wydział OŚ
Osoba, która wprowadzała dane: Marek Kulig
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 11:13:33
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 11:13:33
Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-11 10:48:09

Wersja do wydruku...

corner   corner