MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
INSPEKTOR DS. PŁAC
w Dziale Finansowym
wymiar 1 etat
- Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe lub wykształcenie średnie i co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe,
2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
3. nieposzlakowana opinia,
4. uczciwość, wysoki poziom moralności.
- Wymagania dodatkowe:
1. biegła obsługa komputera (Pakiet Office, programy księgowe),
2. znajomość obsługi programu „Płatnik,”
3. znajomość przepisów z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych oraz prawa
podatkowego,
4. umiejętność sporządzania sprawozdań dotyczących wynagrodzeń pracowników,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. komunikatywność, obowiązkowość,
7. sumienność i dokładność.
- Główne obowiązki na w/w stanowisku:
1. prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników i kart zasiłkowych,
2. naliczanie zasiłków, rozliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji
rozliczeniowych i korekt z ZUS,
3. sporządzanie list płac oraz list zasiłków ZUS,
4. sporządzanie zestawień zbiorczych dotyczących płac oraz naliczanie funduszu
płac,
5. ewidencjonowanie funduszu płac wg sprawozdawczości GUS,
6. sporządzanie sprawozdań,
7. sporządzanie zaświadczeń do ZUS celem naliczenia kapitału początkowego, rent,
emerytur oraz innych według potrzeb pracowników,
8. naliczanie i rozliczanie podatku od osób fizycznych, sporządzanie PIT-ów,
9. przygotowywanie materiałów w zakresie zatrudnienia i płac do planów finansowych.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (możliwość pobrania wzoru w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 21),
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego doświadczenia,
- dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione w sposób umyślny,
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2001, Nr 142, poz. 1593 z późn. zm ).
Dokumenty należy składać w siedzibie MOPR w 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36 , w Sekretariacie, lub przesłać drogą pocztową do dnia 31 marca 2008r.
Na dokumentach należy umieścić dopisek „dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. płac w Dziale Finansowym”.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie oraz nie kompletne nie będą rozpatrywane.
Informacje zawierające listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, o terminie rozmów kwalifikacyjnych oraz o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOPR w Opolu.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
mgr Zdzisław Markiewicz
Opole, dn. 10.03.2008r.