URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 3
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie - wyższe
|
Kserokopia dyplomu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagań
|
a) doświadczenie zawodowe
w samorządzie w księgowości
|
Kserokopia świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym stosunku pracy lub umowa cywilno - prawna
|
b) znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c)umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel), lex
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) predyspozycje:
- systematyczność,
- staranność,
- zdyscyplinowanie
- odpowiedzialność,
- komunikatywność
- samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- inicjatywa
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie ksiąg rachunkowych w postaci ewidencji analityczno – syntetycznej
(dzienników, zestawień obrotów i sald) zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową należności z tytułu:
- opłat wieczystego użytkowania gruntu
- opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
- opłat z tytułu odpłatnego nabycia własności gruntu wraz z należną waloryzacją lub oprocentowaniem
- opłat ze sprzedaży wyrobów i składników majątkowych ( nieruchomości, gruntów)
b) terminowa windykację w/w należności zgodnie z obowiązującymi procedurami.
c) naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat
d) Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
e) Terminowe sporządzanie okresowych informacji oraz sprawozdań finansowych zgodnie z klasyfikacją budżetową.
f) Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola w zakresie realizowanych zadań
g) obsługa petentów w zakresie podatków opłat z tytułu wieczystego użytkowania.
h) Dokumentowanie inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald przychodów i rozchodów, jakie wynikają z kont rozrachunkowych w danym roku obrotowym.
i) Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
j) Prowadzenie rejestru sprzedaży towarów i usług z realizowanego zakresu zadań oraz ewidencji operacji związanych z tym podatkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
k) Analiza i przyjmowanie wniosków o odroczenie terminów płatności lub rozłożenie na raty należności budżetowych w zakresie realizowanych zadań i terminowe ich załatwianie.
l) Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
ł) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 3 w terminie do dnia 20 czerwca 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.