logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 3
 
1.
 
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) wykształcenie - wyższe
 
 
Kserokopia dyplomu
2.
 
 
Wymagania dodatkowe
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagań
a) doświadczenie zawodowe
 w samorządzie w księgowości
Kserokopia świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym stosunku pracy lub umowa cywilno - prawna
b) znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
c)umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel), lex
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
d) predyspozycje:
- systematyczność,
- staranność,
- zdyscyplinowanie
- odpowiedzialność,
- komunikatywność
- samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- inicjatywa
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
 
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie ksiąg rachunkowych w postaci ewidencji analityczno – syntetycznej
(dzienników, zestawień obrotów i sald) zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową należności z tytułu:
 - opłat wieczystego użytkowania gruntu
 - opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
 - opłat z tytułu odpłatnego nabycia własności gruntu wraz z należną waloryzacją lub oprocentowaniem
- opłat ze sprzedaży wyrobów i składników majątkowych ( nieruchomości, gruntów)
b) terminowa windykację w/w należności zgodnie z obowiązującymi procedurami.
c) naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat
d) Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
e) Terminowe sporządzanie okresowych informacji oraz sprawozdań finansowych zgodnie                               z klasyfikacją budżetową.
f) Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola w zakresie realizowanych zadań
g) obsługa petentów w zakresie podatków opłat z tytułu wieczystego użytkowania.
h) Dokumentowanie inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald przychodów i rozchodów, jakie wynikają z kont rozrachunkowych w danym roku obrotowym.
i) Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
j) Prowadzenie rejestru sprzedaży towarów i usług z realizowanego zakresu zadań oraz ewidencji operacji związanych z tym podatkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
k) Analiza i przyjmowanie wniosków o odroczenie terminów płatności lub rozłożenie na raty należności budżetowych w zakresie realizowanych zadań i terminowe ich załatwianie.
l) Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
ł) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
4.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
d)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 3  w terminie do dnia 20 czerwca 2008 r.       
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Nazwa dokumentu: ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 3
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2008-06-06 11:48:15
Data udostępnienia informacji: 2008-06-06 11:48:15
Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-06 11:50:02

Wersja do wydruku...

corner   corner