ZARZĄDZENIE Nr OR.I-0152- 267/08
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 lipca 2008 r.
w sprawie ustalenia Procedury przyjmowania, rejestrowania, przechowywania i archiwizowania skarg i wniosków.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) postanawiam, co następuje:
§ 1
Ustalam Procedurę przyjmowania, rejestrowania, przechowywania i archiwizowania skarg i wniosków określoną w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński