logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
Nr 3 ds. nabywania nieruchomości do gminnego i powiatowego zasobu nieruchomości
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii
1.

Wymagania niezbędne
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
a) kserokopia dowodu osobistego 
b) pełna zdolność do czynności
    prawnych, korzystanie z pełni
    praw publicznych
b) oświadczenie
c) nieposzlakowana opinia
c) oświadczenie
d) brak skazania za przestępstwo
    umyślne   lub przestępstwo
    skarbowe umyślne
d) oświadczenie
e) wykształcenie – wyższe:  
     prawnicze, techniczne
     lub inne     
e) kserokopia dyplomu ukończenia uczelni
f) staż pracy: minimum staż
    absolwencki lub umowy
    cywilnoprawne lub umowy
    o pracę
f) wymagane udokumentowanie odbycia stażu absolwenckiego   
     lub kserokopia umów cywilnoprawnych lub kserokopia
     świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
     w przypadku trwania stosunku pracy
g) czytanie dokumentacji         
     techniczno – geodezyjnej                     
   
g) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach

2.

Wymagania dodatkowe
Wymagane dokumenty
a) znajomość ustaw:
 – o gospodarce nieruchomościami,
 – o samorządzie gminnym,
 – o samorządzie powiatowym,
 – przepisy wprowadzające ustawy  
    reformujące administrację  
    publiczną,
b) prawo jazdy kategorii „ B”
c) bardzo dobra znajomość obsługi 
    komputera
d) posiadanie cech osobowych
    i predyspozycji:
umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność i operatywność
a) zapis w CV
 
 
 
 
 
 
b) kserokopia prawa jazdy
c) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych  
    kursach
d) zapis w liście motywacyjnym lub CV

 
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 a) nabywanie nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do zasobu gminnego                   
          i powiatowego:
·    występowanie do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa o opinię dot. 
przeznaczenia nieruchomości w mpzp miasta Opola,
·    zlecanie wykonania dok. geodezyjnej oraz szacunku nieruchomości,
·    prowadzenie negocjacji z właścicielami nieruchomości przeznaczonych do wykupu,
·    przygotowanie niezbędnych dokumentów do zawarcia umowy notarialnej dot. wykupu
   nieruchomości,
·     sprawdzanie ksiąg wieczystych nabywanych nieruchomości,
·    wypłacanie odszkodowania za wykupioną nieruchomość,
·    prowadzenie korespondencji w zakresie wykupu nieruchomości,
·    prowadzenie rejestru wykupionych nieruchomości,   
 
b)  przejmowanie dróg w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami:
·    występowanie do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Opolu z wnioskami          
·    ujawnianie prawa własności w odniesieniu do działek wydzielonych pod budowę ulic,
·    prowadzenie rokowań z byłymi właścicielami w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania
za przejęty grunt,
·    występowanie do sądu z wnioskiem o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sądowego w przypadku odmowy jego przyjęcia,   
       c) wypłata odszkodowań za drogi przejęte w trybie art. 73 ustawy - przepisy wprowadzające
        ustawy reformujące administrację publiczną,
d) współpraca z Wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie realizowanych
      inwestycji,
e) powadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu przez Gminę Opole,
f) opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w prowadzonym zakresie,
g) uczestniczenie na polecenie Naczelnika Wydziału w posiedzeniach:
·    Komisji Rady Miasta
·    Samorządowego Kolegium Odwoławczego
h) załatwianie skarg i wniosków w zakresie nabywania nieruchomości,
i) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
 
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione na wstępie ogłoszenia,
b) cv ( życiorys ), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.       z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458),
c)  list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
 
 
      Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Nr. 3 ds. nabywania nieruchomości do gminnego i powiatowego zasobu nieruchomości w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii, w terminie do dnia 16 lutego 2009 r.  
 
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii
Skrócony opis: stanowisko nr 3 ds. nabywania nieruchomości do gminnego i powiatowego zasobu nieruchomości
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2009-02-04 09:08:05
Data udostępnienia informacji: 2009-02-04 09:08:05
Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-04 09:11:11

Wersja do wydruku...

corner   corner