URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Nr 3 ds. nabywania nieruchomości do gminnego i powiatowego zasobu nieruchomości
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
a) kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności
prawnych, korzystanie z pełni
praw publicznych
|
b) oświadczenie
|
c) nieposzlakowana opinia
|
c) oświadczenie
|
d) brak skazania za przestępstwo
umyślne lub przestępstwo
skarbowe umyślne
|
d) oświadczenie
|
e) wykształcenie – wyższe:
prawnicze, techniczne
lub inne
|
e) kserokopia dyplomu ukończenia uczelni
|
f) staż pracy: minimum staż
absolwencki lub umowy
cywilnoprawne lub umowy
o pracę
|
f) wymagane udokumentowanie odbycia stażu absolwenckiego
lub kserokopia umów cywilnoprawnych lub kserokopia
świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) czytanie dokumentacji
techniczno – geodezyjnej
|
g) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty
|
a) znajomość ustaw:
– o gospodarce nieruchomościami,
– o samorządzie gminnym,
– o samorządzie powiatowym,
– przepisy wprowadzające ustawy
reformujące administrację
publiczną,
b) prawo jazdy kategorii „ B”
c) bardzo dobra znajomość obsługi
komputera
d) posiadanie cech osobowych
i predyspozycji:
umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność i operatywność
|
a) zapis w CV
b) kserokopia prawa jazdy
c) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych
kursach
d) zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) nabywanie nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do zasobu gminnego
i powiatowego:
· występowanie do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa o opinię dot.
przeznaczenia nieruchomości w mpzp miasta Opola,
· zlecanie wykonania dok. geodezyjnej oraz szacunku nieruchomości,
· prowadzenie negocjacji z właścicielami nieruchomości przeznaczonych do wykupu,
· przygotowanie niezbędnych dokumentów do zawarcia umowy notarialnej dot. wykupu
nieruchomości,
· sprawdzanie ksiąg wieczystych nabywanych nieruchomości,
· wypłacanie odszkodowania za wykupioną nieruchomość,
· prowadzenie korespondencji w zakresie wykupu nieruchomości,
· prowadzenie rejestru wykupionych nieruchomości,
b) przejmowanie dróg w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami:
· występowanie do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Opolu z wnioskami
· ujawnianie prawa własności w odniesieniu do działek wydzielonych pod budowę ulic,
· prowadzenie rokowań z byłymi właścicielami w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania
za przejęty grunt,
· występowanie do sądu z wnioskiem o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sądowego w przypadku odmowy jego przyjęcia,
c) wypłata odszkodowań za drogi przejęte w trybie art. 73 ustawy - przepisy wprowadzające
ustawy reformujące administrację publiczną,
d) współpraca z Wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie realizowanych
inwestycji,
e) powadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu przez Gminę Opole,
f) opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w prowadzonym zakresie,
g) uczestniczenie na polecenie Naczelnika Wydziału w posiedzeniach:
· Komisji Rady Miasta
· Samorządowego Kolegium Odwoławczego
h) załatwianie skarg i wniosków w zakresie nabywania nieruchomości,
i) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione na wstępie ogłoszenia,
b) cv ( życiorys ), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Nr. 3 ds. nabywania nieruchomości do gminnego i powiatowego zasobu nieruchomości w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii, w terminie do dnia 16 lutego 2009 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.