URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 2 w Wydziale Finansowo -Księgowym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie:
- wyższe
|
Kserokopia dyplomu
|
f) co najmniej 3 –miesięczny staż pracy w księgowości lub inne doświadczenie zawodowe związane z rachunkowością
|
Kserokopia świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym stosunku pracy, umowa cywilno –prawna, staż pracy z PUP
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagań
|
a ) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel),
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b)predyspozycje
- samodzielność
- dyspozycyjność
- dobra organizacja pracy własnej - systematyczność
- rzetelność
- komunikatywność
- dobry kontakt z ludźmi
- umiejętność analitycznego
myślenia
-zdyscyplinowanie
- umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w postaci ewidencji analityczno – syntetycznej (dzienników, zestawień obrotów i sald) zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową należności z tytułu:
- opłaty parkingowej
- opłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu
- opłat za przejazd pojazdów nie normatywnych
- opłaty produktowej
- opłaty adiacenckiej
- opłaty eksploatacyjnej
- opłaty planistycznej
- opłaty za szalety miejskie
- opłaty za kartę wędkarską
- wpłaty z tytułu zawarcia umów najmu
- wpłat kosztów egzekucji komorniczych
b) dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową
w zakresie realizowanych zadań,
c) terminową windykację w/w należności zgodnie z obowiązującymi procedurami,
d) znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
e) terminowe sporządzanie okresowych informacji oraz sprawozdań finansowych zgodnie z planem budżetowym i obowiązującą klasyfikacją budżetową.
f) naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat,
g) dokumentowanie inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald przychodów i rozchodów jakie wynikają z ksiąg rachunkowych w danym roku obrotowym,
h) prowadzenie rejestru sprzedaży towarów i usług z realizowanego zakresu zadań oraz ewidencja operacji związanych z tym podatkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
i) współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola w zakresie realizowanych zadań,
j) jednostek zewnętrznych,
k) terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt
l) Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach,
m) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 2 w Wydziale Finansowo – księgowym w terminie do dnia 11 maja 2009 r.