logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
inspektor d.s. realizacji projektów
w Referacie Realizacji Projektów i Rozwoju Infrastruktury
Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
(nazwa stanowiska pracy)
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe techniczne
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
f) staż pracy 3 lata                    
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 
2.
 

Wymagania dodatkowe
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) uprawnienia budowlane
kopia uprawnień
b) wykształcenie wyższe techniczne branży budowlanej
Kserokopia dyplomu
b) obsługa inwestycji co najmniej 2 lata
informacja w CV
c) preferowane doświadczenie: praca na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego oraz obsługa inwestycji współfinansowanych z UE
informacja w CV
d) umiejętność obsługi urządzeń biurowych
informacja w CV
e) cechy osobowe: zaangażowanie, systematyczność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiej mobilizacji, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność
informacja w CV
f) umiejętność obsługi komputera
informacja w CV
g) prawo jazdy kat. B
kopia prawa jazdy

 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)      Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
b)      Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
c)       Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
d)      Przedkładanie propozycji do okresowych planów pracy.
e)      Składanie wniosków w zakresie usprawnienia organizacji pracy na własnym stanowisku
i w Referacie.
f)        Zaznajamianie się i kompletowanie właściwych przepisów prawnych.
g)      Nadzór nad realizacją zadań w ramach projektów realizowanych przez RRPRI.
h)      Koordynacja prac zmierzających do uzyskania i przyjęcia do realizacji projektów budowlanych wraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa polskiego.
i)        Weryfikacja dokumentacji projektowej.
j)        Przygotowywanie wniosków oraz zakresu rzeczowego przetargów ogłaszanych przez Urząd Miasta, w sprawach związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych prowadzonych przez RRPRI.
k)      Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powołanych na wniosek RRPRI.
l)        Monitorowanie rzeczowej realizacji projektów nadzorowanych przez RRPRI.
m)    Przygotowanie kontraktów zawieranych z wykonawcami i uzyskanie akceptacji projektów przez Dysponenta.
n)      Prowadzenie zadań związanych z promocją oraz upowszechnianiem projektów realizowanych w ramach RPO WO zgodnie z umową RPOP.01.04.02-16-002/09-00 z dnia 09.12.2009r.
o)      Sprawdzanie, podpisywanie dowodów księgowych (faktur, rachunków i świadectw) pod względem merytorycznym (rzeczowym).
p)      Uczestnictwo w odbiorach częściowych, końcowych i pogwarancyjnych zadań realizowanych przez RRPRI.
q)      Udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji.
r)       Dokonywanie rozliczeń końcowych prowadzonych inwestycji wraz z przekazaniem protokołów przekazania – przyjęcia środków trwałych.
s)      Przygotowywanie informacji w zakresie rzeczowej realizacji zadań na potrzeby sporządzanych raportów z postępów realizacji projektów i analiz w tym zakresie.
t)       Nadzór nad prawidłowością stosowania procedur formalnych wynikających z wymogów Prawa budowlanego i innych stosownych przepisów.
u)      Obsługa kontroli oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących Projektu ISPA/FS pn. „Poprawa jakości wody w Opolu”.
v)      Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym rozliczeniem i zamknięciem Projektu ISPA/FS pn. „Poprawa jakości wody w Opolu”
w)    Uczestnictwo w odbiorach gwarancyjnych zadań dotyczących Projektu ISPA/FS pn. „Poprawa jakości wody w Opolu”.
x)      Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji tematycznej zgodnie z rzeczowym wykazem akt Wydziału.
y)      Współpraca z wydziałami merytorycznymi, jednostkami, organizacjami, osobami prawnymi i osobami fizycznymi w zakresie realizacji projektów w RRPRI.
z)      Dbanie o ład i estetykę miejsca pracy.
aa) Dbanie o należyte stosunki interpersonalne ze współpracownikami.
bb) Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora d.s. realizacji projektów
 w terminie do dnia 17.08.2010 ,, decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
 
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Nazwa dokumentu: Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Skrócony opis: inspektor d.s. realizacji projektów
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2010-08-06 08:19:26
Data udostępnienia informacji: 2010-08-06 08:19:26
Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-06 08:22:22

Wersja do wydruku...

corner   corner