Wersja dla niedowidzących | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) redagowanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych, 2) redagowanie i aktualizacja projektów uchwał Rady Miasta Opola, w tym aktów prawa miejscowego, 3) prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z opracowywaniem i wdrażaniem projektów i przedsięwzięć systemowych, mających na celu usprawnianie funkcjonowania Urzędu, 4) opracowywanie i aktualizacja informacji zamieszczanych w wewnętrznej sieci Urzędu – intranecie, 5) wprowadzanie i aktualizacja informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej, związanych z zadaniami wykonywanymi przez pracowników Referatu Organizacyjnego, 6) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych Rady Miasta Opola oraz innych podmiotów i obywateli, 7) udział w pracach związanych z funkcjonowaniem w Urzędzie Miasta systemu zarządzania jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009, 8) realizacja zadań związanych z podziałem administracyjnym miasta na jednostki pomocnicze, 9) udział w pracach związanych z przeprowadzaniem procedury zmiany granic miasta, 10) udział w pracach związanych z przeprowadzaniem zmiany nazw części miasta, 11) udział w pracach związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych, 12) udział w pracach związanych z przeprowadzaniem wyborów: Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, samorządowych, referendów oraz do rad dzielnic. 4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać: a) dokumenty wymienione powyżej b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458). c) list motywacyjny, d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. prawnych i organizacji, w terminie do dnia 24 sierpnia 2010 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|