Wersja dla niedowidzących | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Prezydenta Miasta Opola i monitorowanie aktualności zarządzeń oraz ich wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej, 2) załatwianie spraw związanych z działalnością Rady Miasta Opola: a) przekazywanie naczelnikom wydziałów i kierownikom samodzielnych referatów uchwał Rady Miasta do realizacji, b) sporządzanie okresowych informacji o realizacji uchwał Rady Miasta, c) informowanie naczelników wydziałów, kierowników referatów o terminach publikacji uchwał Rady Miasta w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego. 3) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez 4) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie organizacji pracy Urzędu, a w szczególności: a) informowanie o spotkaniach, naradach, b) informowanie Wydziału Administracyjno-Gospodarczego o wszelkich zmianach dotyczących Wydziału Organizacyjnego, 5) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych Rady Miasta Opola oraz innych podmiotów i obywateli, 6) udział w pracach związanych z funkcjonowaniem w Urzędzie Miasta systemu zarządzania jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009, 7) udział w pracach związanych z podziałem administracyjnym miasta, 8) udział w pracach związanych z przeprowadzaniem procedury zmiany granic miasta, 9) prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z przeprowadzaniem zmiany nazw części miasta, 10) prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych, 11) udział w pracach związanych z przeprowadzaniem wyborów: Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, samorządowych, referendów oraz do rad dzielnic. 4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać: a) dokumenty wymienione powyżej b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458). c) list motywacyjny, d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. komunikacji społecznej, w terminie do dnia 24 sierpnia 2010 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|