logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                                        URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Stanowisko ds. komunikacji społecznej w Wydziale Organizacyjnym

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu

f) staż pracy 1 rok

 

                   

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

dobra znajomość obsługi komputera, pakiet MS Office narzędzia internetowe

Oświadczenie

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Prezydenta Miasta Opola i monitorowanie aktualności zarządzeń oraz ich wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej,

2)      załatwianie spraw związanych z działalnością Rady Miasta Opola:

a)       przekazywanie naczelnikom wydziałów i kierownikom samodzielnych referatów uchwał Rady Miasta do realizacji,

b)      sporządzanie okresowych informacji o realizacji uchwał Rady Miasta,

c)       informowanie naczelników wydziałów, kierowników referatów o terminach publikacji uchwał Rady Miasta w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego.

3)      prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola,

4)      współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie organizacji pracy Urzędu, a w szczególności:

a)      informowanie o spotkaniach, naradach,

b)      informowanie Wydziału Administracyjno-Gospodarczego o wszelkich zmianach dotyczących Wydziału Organizacyjnego,

5)      przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych Rady Miasta Opola oraz innych podmiotów i obywateli,

6)      udział w pracach związanych z funkcjonowaniem w Urzędzie Miasta systemu zarządzania jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009,

7)      udział w pracach związanych z podziałem administracyjnym miasta,

8)      udział w pracach związanych z przeprowadzaniem procedury zmiany granic miasta,

9)      prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z przeprowadzaniem zmiany nazw części miasta,

10)  prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych,

11)  udział w pracach związanych z przeprowadzaniem wyborów: Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, samorządowych, referendów oraz do rad dzielnic.

 

4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29

      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).

 

c)         list motywacyjny,

 

d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola

 

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. komunikacji społecznej, w terminie do dnia 24 sierpnia 2010 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

 

 

 

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Organizacyjny
Skrócony opis: stanowisko ds. komunikacji społecznej
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Osiecka
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Osiecka
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Osiecka
Data wytworzenia informacji: 2010-08-13 13:12:58
Data udostępnienia informacji: 2010-08-13 13:12:58
Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-13 13:18:25

Wersja do wydruku...

corner   corner