MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
INSPEKTOR
w Dziale Finansowym
w wymiarze 1 etatu
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wysoki poziom moralności.
- Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń,
2. doświadczenie w księgowości budżetowej,
3. biegła obsługa komputera (Pakiet Office, programy księgowe),
4. znajomość obsługi programu „Płatnik,”
5. znajomość obsługi programu kadrowo płacowego „PROGMAN”
6. umiejętność pracy w zespole,
7. komunikatywność, wysoka kultura osobista,
8. sumienność i dokładność.
- Zakres wykonywanych zadań na w/w stanowisku:
1. prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników i kart zasiłkowych,
2. naliczanie zasiłków, rozliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji
rozliczeniowych i korekt z ZUS,
3. sporządzanie list płac oraz list zasiłków ZUS,
4. sporządzanie zestawień zbiorczych dotyczących płac oraz naliczanie funduszu
płac,
5. ewidencjonowanie funduszu płac wg sprawozdawczości GUS,
6. sporządzanie sprawozdań,
7. sporządzanie zaświadczeń do ZUS celem naliczenia kapitału początkowego, rent,
emerytur oraz innych według potrzeb pracowników,
8. naliczanie i rozliczanie podatku od osób fizycznych, sporządzanie PIT-ów,
9. rozliczanie delegacji.
9. przygotowywanie materiałów w zakresie zatrudnienia i płac do planów finansowych.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (obowiązujący formularz do pobrania na stronie internetowej MOPR.: www.mopr.opole.pl lub w Referacie Organizacyjnym i Kadr, w siedzibie Ośrodka pokój nr 21. ),
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- świadectwa pracy (ewentualnie inne dokumenty) poświadczające posiadanie wymaganego stażu pracy i doświadczenia zawodowego, oraz inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje zawodowe.
Dokumenty należy składać w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36 do dnia 11 października 2010r.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po 11 października 2010r. oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Na dokumentach należy umieścić dopisek „dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor w DF”.
Informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOPR w Opolu.
O terminach rozmów kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
mgr Zdzisław Markiewicz