URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. gromadzenia i analizy danych oświatowych w Wydziale Oświaty
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie lub wyższe
|
kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
|
f) staż pracy: co najmniej 2 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) pożądane doświadczenie w pracy w samorządzie związane z prowadzeniem spraw z zakresu oświaty.
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy lub zaświadczenie o odbyciu stażu
|
b) doświadczenie w pracy w oświacie, w tym znajomość ustawy o systemie oświaty oraz zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkół i placówek oświatowych, podstawowa wiedza z zakresu ustawy o samorządzie gminnym i samorządzie powiatu, ogólna znajomość zagadnień finansowych.
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań
|
c) Znajomość regulacji prawnych z zakresu Systemu Informacji Oświatowej.
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań
|
d) Znajomość regulacji prawa europejskiego z zakresu prowadzonych spraw, znajomość procedur UE dla pozyskania środków zewnętrznych.
Doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych finansowanych z funduszy UE.
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie
wymagań
|
e) Doświadczenie w zakresie działań promocyjnych oraz znajomość zagadnień z zakresu reklamy.
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie
wymagań
|
f) Umiejętności:
- Umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów, regulujących sprawy funkcjonowania oświaty.
- Umiejętność stosowania regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania systemu informacji oświatowej.
- Umiejętność stosowania KPA i Instrukcji Kancelaryjnej w praktyce.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz wykorzystania technologii komputerowej.
- Zdolność analizowania informacji, przewidywania i formułowania wniosków.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy.
- Umiejętność negocjacji.
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole.
- Dokładność i zdolność do analitycznego myślenia, obowiązkowość, dyspozycyjność, operatywność, kreatywność, wysoka kultura zawodowa.
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie spraw związanych z Systemem Informacji Oświatowej oraz obsługa i zarządzanie bazą danych oświatowych.
b) Opracowywanie danych dotyczących funkcjonowania jednostek oświatowych w oparciu o sprawozdawczość prowadzoną w ramach Systemu Informacji Oświatowej.
c) Kontrola spełniania obowiązku nauki przez młodzież w wieku od 16 do 18 lat zamieszkałą na terenie miasta Opola.
d) Gromadzenie danych osobowych pracowników jednostek oświatowych w ramach Systemu Informacji Oświatowej oraz danych osobowych uczniów w związku z kontrolą spełniania obowiązku nauki przez młodzież w wieku od 16 do 18 lat zamieszkałą na terenie miasta Opola.
e) Prowadzenie spraw związanych ze współpracą zagraniczną jednostek oświatowych.
f) Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem i realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz innych projektów realizowanych ze środków krajowych i Unii Europejskiej, dotyczących wspierania rozwoju edukacyjnego dzieci i młodzieży.
g) Wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących jednostek oświatowych w Biuletynie Informacji Publicznej.
h) Prowadzenie współpracy z innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań oświatowych.
i) Współdziałanie z innymi pracownikami Referatu w zakresie spraw związanych z przygotowaniem spotkań i narad z dyrektorami szkół oraz uroczystości organizowanych przez Wydział.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gromadzenia i analizy danych oświatowych w terminie do dnia 29 listopada 2010 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.