URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień do świadczeń
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) Doświadczenie zdobyte w jednostce pomocy społecznej lub urzędzie gminy w zakresie rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień (zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami) do świadczeń rodzinnych i/lub świadczeń z funduszu alimentacyjnego i/lub świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym i/lub dodatków mieszkaniowych
|
Oświadczenie lub dokument poświadczony przez pracodawcę
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) wykształcenie prawnicze lub administracyjne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
c) znajomość Kpa i procedur administracyjnych
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
d) znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel) oraz systemów informatycznych aktualnie stosowanych w Wydziale Świadczeń Socjalnych (Amazis, Nemezis, Tales)
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
e) cechy osobowe i predyspozycje: dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność analitycznego myślenia, życzliwy stosunek do klientów i współpracowników
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
b) Przestrzeganie Regulaminu pracy oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
c) Kompletowanie i przygotowywanie akt do przekazywania do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt
i instrukcjami – kancelaryjną i archiwalną,
d) Rozpatrywanie wniosków o świadczenia socjalne
e) Ustalanie uprawnień do świadczeń
f) Przygotowywanie projektów pism urzędowych i decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących świadczeń
g) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień do świadczeń w terminie do dnia 08 marca 2011 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.