logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA PRACY
ds. turystyki w Miejskiej Informacji Turystycznej
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe
 
Kserokopia dyplomu
f) roczny staż pracy w branży turystycznej
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
g) bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania lub kserokopia innych dokumentów potwierdzających znajomość języka

 
2.

 
Wymagania dodatkowe
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) doskonała wiedza o Opolu ze szczególnym uwzględnieniem atrakcji turystycznych
 
a) zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
b)   komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, punktualność, uczciwość,
b) zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
c) umiejętność prowadzenia rozmów z klientami przy zachowaniu spokoju, powagi ,kultury osobistej i jednoczesnym poszanowaniu drugiej strony
c) zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
d) umiejętność prezentacji walorów turystycznych Opola i jego okolic,  a także atrakcji kulturalnych i sportowych, znajomość topografii miasta, umiejętność promowania miasta i jego walorów
d) zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
e) umiejętność zdobywania i korzystania z informacji niezbędnych do rozmowy z klientem informacji turystycznej
e) zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
f) znajomość innych języków obcych (preferowany francuski, włoski, czeski)
f)   zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
g) dobra znajomość przepisów w zakresie turystyki oraz samorządu lokalnego
g) zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
h) umiejętność sprzedaży towarów  oraz obsługi kasy fiskalnej
h) zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
 i) znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Excel, Power Point, narzędzia internetowe
i)   zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

 
 
 
 
 
 
 
 
3.                 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1.            Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2.            Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
3.            Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
4.            Wykonywanie usług w zakresie informacji turystycznej.
5.            Stała współpraca z instytucjami kultury, rekreacji, sportu i turystyki działającymi na rzecz promocji turystycznej Opola.
6.            Gromadzenie i udostępnianie materiałów promocyjnych Opola.
7.            Uaktualnienie bazy danych o Opolu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Miejskiej Informacji Turystycznej.
8.            Przygotowywanie materiałów, analiz, dokumentów dot. promocji turystycznej Opola, w tym materiałów dla Rady Miasta Opola.
9.            Przygotowywanie pism urzędowych w imieniu Naczelnika Wydziału i Prezydenta Miasta w sprawach dot. turystyki.
10.        Udział w targach turystycznych i promocja Opola.
11.        Przestrzeganie przepisów wewnętrznych regulujących zasady prowadzenia i rozliczania magazynu towarów i materiałów promocyjnych oraz regulujących zasady fakturowania i rozliczania podatku VAT
12.        Prowadzenie magazynu towarów i materiałów promocyjnych w programie Subiekt oraz przyjęcie odpowiedzialności materialnej za te magazyny.
13.        Ustalanie cen towarów promocyjnych sprzedawanych w Miejskiej Informacji Turystycznej zgodnie z właściwymi przepisami wewnętrznymi Urzędu.
14.        Sprzedaż towarów promocyjnych przy zastosowaniu programu Subiekt oraz procedurą zawartą w załączniku nr 9 stanowiącym załącznik do Zarządzenia NR OR.I-0152-79/11 Prezydenta Miasta Opola z dnia 17 maja 2011r. w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola z uwzględnieniem właściwych przepisów wewnętrznych Urzędu.
15. Wystawianie faktur VAT, korekt faktur VAT, faktur wewnętrznych, duplikatów faktur stosownie do obowiązujących przepisów z uwzględnieniem momentu powstania obowiązku podatkowego.
16.        Tworzenie rejestrów sprzedaży VAT i ewidencjonowanie faktur w tych rejestrach,  terminowe dostarczanie rejestrów do Wydziału Budżetu
17.        Dostarczanie faktur do odbiorców, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów  dotyczących faktur korygujących.
18.        Przechowywanie i archiwizowanie pierwszych kopii faktur oraz bieżącego przekazywania drugich kopii faktur do Wydziału Finansowo-Księgowego Referatu Księgowości Dochodów Budżetowych.
19.        Sporządzanie i terminowe przekazywanie do Wydziału Finansowo –Ksiegowego dokumentów księgowych związanych z gospodarowaniem magazynem towarów promocyjnych i ich sprzedażą oraz dokonywanie co miesięcznych uzgodnień z Wydziałem Finansowo – Księgowym w zakresie tych operacji – z zastosowaniem procedur wewnętrznych Urzędu.
20.        Zamieszczanie na stronie internetowej oraz w BIP informacji dot. Miejskiej Informacji Turystycznej oraz atrakcji turystycznych Opola.
21.        Przygotowywanie i opracowanie materiałów promocyjnych dla potrzeb Miejskiej  Informacji Turystycznej.
22.        Wykonywanie innych zadań związanych z promocja turystyczna miasta.
23.        Wykonywanie innych poleceń Naczelnika Wydziału.
 
 
  
4.      Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
     sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na dwa wolne stanowiska ds. turystyki w terminie do dnia 11 lipca 2011 r.   decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
         Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej

Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki i Promocji Miasta
Skrócony opis: ds. turystyki w Miejskiej Informacji Turystycznej
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Maciej Wujec
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2011-06-30 10:38:54
Data udostępnienia informacji: 2011-06-30 10:38:54
Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-30 10:47:06

Wersja do wydruku...

corner   corner