b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
oświadczenie
e) wykształcenie: średnie
kserokopia dyplomu
f) udokumentowane, co najmniej trzyletnie doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń, sporządzaniu listy płac oraz rozliczeniach z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (w tym w stosowaniu programu Płatnik)
oświadczenie lub dokument poświadczony przez pracodawcę
g) znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
oświadczenie
2.
Wymagania dodatkowe
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych oraz zasad rachunkowości dla jednostek budżetowych
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
b) znajomość przepisów prawa pracy, prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
c) znajomość systemów informatycznych KSAT 2000 oraz Progman
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
d) cechy osobowe i predyspozycje: dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność analitycznego myślenia, życzliwy stosunek do współpracowników, odporność na stres
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)Prowadzenie księgowości jednostki
b)Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie funduszu wynagrodzeń.
c)Obsługa programów komputerowych, kadrowo-płacowych i Płatnika.
d)Kompleksowa obsługa pracowników w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
e)Kompleksowa obsługa jednostki i pracowników w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych i dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
f)Sporządzanie planów finansowych dotyczących zatrudnienia i płac.
g)Sporządzanie sprawozdań budżetowych
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a)dokumenty wymienione powyżej
b)życiorys uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn zm.),
c)list motywacyjny,
d)kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu
Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu, ul. Ozimska 19, pokój nr 8.07, VIII p. z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowiskods. księgowości i płac w terminie do dnia 10 października 2011 r., (decyduje data faktycznego wpływu).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu.