URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 1
w Wydziale Finansowo - Księgowym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy
co najmniej 10 letni staż w pracy w księgowości lub w jednostce samorządu terytorialnego
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
|
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych Word, excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) Cechy osobowe i predyspozycje:
Samodzielność wykonywania zadań, zdyscyplinowanie, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność , radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. Prowadzenie ksiąg rachunkowych w postaci ewidencji analityczno – syntetycznej
( dzienników, zestawień obrotów i sald) zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową dla następujących należności:
- opłat z tytułu najmu lokali użytkowych
- opłat za dzierżawę kiosków
- czynszu dzierżawnego
b. Dekretowanie dokumentów księgowych ( raportów kasowych, poleceń przelewu, bankowych, kasowych dowodów wpłaty) zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową w zakresie realizowanych zadań.
c. Kompletowanie i segregowanie dochodów budżetowych ujętych w wyciągach bankowych i raportach kasowych na poszczególne stanowiska pracy w Referacie Księgowości Dochodów Budżetowych.
d. Terminową windykację w/w należności oraz bieżących należności z tytuł wieczystego użytkowania gruntu przypisanych w danym roku budżetowym.
f. Naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat.
g. Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami. tj. ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych
h. Terminowe sporządzanie okresowych informacji oraz danych niezbędnych do prawidłowego i terminowego wygenerowania sprawozdań finansowych.
i. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola w zakresie realizowanych zadań.
j. Dokumentowanie inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald przychodów i rozchodów,
jakie wynikają z kont rozrachunkowych w danym roku obrotowym.
k. Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
l. Analiza i przyjmowanie wniosków o odroczenie terminów płatności lub rozłożenie na raty należności budżetowych w zakresie zadań wymienionych w pkt 1. i terminowe załatwianie
ł. Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
m. Prowadzenie ewidencji pozabilansowej dla należności przedawnionych
n. Dokonywanie odpisów aktualizujących należności wymienionych w pkt 1
o. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Stanowisko przeznaczona dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych. W pełnym wymiarze czasu pracy z przewagą wysiłku umysłowego. Praca samodzielna, lekka, przeważnie siedząca wewnątrz pomieszczenia w budynku Urzędu Miasta Opola ul Plac Wolności 7-8 I p. ( winda)
5. W miesiącu listopadzie 2011 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1.9 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 1w terminie do dnia 16 stycznia 2011 r.,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór