logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 1
w Wydziale Finansowo - Księgowym
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
f) staż pracy
 co najmniej 10 letni staż w pracy w księgowości  lub w jednostce samorządu terytorialnego
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 
g) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych
Zapis w liście motywacyjnym
 
 

2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych Word, excel)
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) Cechy osobowe i predyspozycje:
Samodzielność wykonywania zadań, zdyscyplinowanie, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność , radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych            
 
Zapis w liście motywacyjnym lub CV

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
      a. Prowadzenie ksiąg rachunkowych w postaci ewidencji analityczno – syntetycznej
( dzienników, zestawień obrotów i sald) zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową dla następujących należności:
- opłat z tytułu najmu lokali użytkowych
- opłat za dzierżawę kiosków
- czynszu dzierżawnego
b.    Dekretowanie dokumentów księgowych ( raportów kasowych, poleceń przelewu, bankowych, kasowych dowodów wpłaty) zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową w zakresie realizowanych zadań.
c.    Kompletowanie i segregowanie dochodów budżetowych ujętych w wyciągach bankowych i raportach kasowych na poszczególne stanowiska pracy w Referacie Księgowości Dochodów Budżetowych.    
d.    Terminową windykację w/w należności  oraz bieżących należności z tytuł wieczystego użytkowania gruntu przypisanych w danym roku budżetowym. 
f.     Naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat.
g.    Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami. tj. ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych
h.   Terminowe sporządzanie okresowych informacji oraz danych niezbędnych do prawidłowego i terminowego wygenerowania sprawozdań finansowych.
i.   Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola w zakresie realizowanych zadań.
j.     Dokumentowanie inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald przychodów i rozchodów,
       jakie wynikają z kont rozrachunkowych w danym roku obrotowym.
k.  Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
l.  Analiza i przyjmowanie wniosków o odroczenie terminów płatności lub rozłożenie na raty należności budżetowych w zakresie  zadań wymienionych w pkt 1. i terminowe załatwianie
ł.      Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
       m.  Prowadzenie ewidencji pozabilansowej dla należności przedawnionych
       n.   Dokonywanie odpisów aktualizujących należności wymienionych w pkt 1
o.   Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
     
4. Warunki pracy na stanowisku:
Stanowisko przeznaczona dla pracownika administracji biurowej z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych. W pełnym wymiarze czasu pracy z przewagą wysiłku umysłowego. Praca samodzielna, lekka, przeważnie siedząca wewnątrz pomieszczenia w budynku Urzędu Miasta Opola ul Plac Wolności 7-8 I p. ( winda)
 
5. W miesiącu  listopadzie 2011 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł  1.9 %.
 
6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
 
e)      dokument potwierdzający niepełnosprawność *
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko  ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 1w terminie do dnia 16 stycznia 2011 r.,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór

Nazwa dokumentu: Wydział Finansowo-Księgowy
Skrócony opis: ds. ewidencji księgowej należności budżetowych nr 1
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Plewka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2012-01-05 11:55:35
Data udostępnienia informacji: 2012-01-05 11:55:35
Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-05 12:00:01

Wersja do wydruku...

corner   corner