ZARZĄDZENIE NR OR.I–0152-58/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 26 sierpnia 2005 r.
w sprawie wprowadzenia procedur wydawania zaświadczeń o stanie majątkowym, zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości, informacji o stanie majątkowym lub stanie zadłużenia w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr Or. – 0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionego zarządzeniem Nr Or.I- 0152-30/2005 r. Prezydenta Miasta Opola z dnia 23 maja 2005 r.
zarządzam:
§ 1
Wprowadzenie procedur wydawania zaświadczeń o stanie majątkowym, zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości, informacji o stanie majątkowym lub stanie zadłużenia, stanowiących załączniki do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam naczelnikom wydziałów, kierownikom samodzielnych referatów i samodzielnych jednoosobowych stanowisk pracy Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Nazwa dokumentu: | z dnia 26 sierpnia 2005 r. |
Skrócony opis: | w sprawie wprowadzenia procedur wydawania zaświadczeń o stanie majątkowym, zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości, informacji o stanie majątkowym lub stanie zadłuże |
Podmiot udostępniający: | Wydział Finansowo – Księgowy |
Osoba, która wprowadzała dane: | Grzegorz Marcjasz |
Data wytworzenia informacji: | 2005-08-10 15:07:27 |
Data udostępnienia informacji: | 2005-08-10 15:07:27 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2005-09-21 10:03:31 |