Przedszkole Publiczne Nr 23
im. Juliana Tuwima
w Opolu
Informacje o jednostce:
– nazwa: Przedszkole Publiczne nr 23 im. Juliana Tuwima
– adres: 45-220 Opole, ul. Konwalii 4
– nr telefonu: 774556635
– fax: 774556635
– adres strony www: brak
– dyrektor: mgr Elżbieta Dąbrowska
– wicedyrektor: brak
– główny księgowy: Małgorzata Peca
– inne stanowiska kierownicze: brak
– podmiot udostępniający dane: Przedszkole Publiczne nr 23 w Opolu
– odpowiedzialny za treść: E. Dąbrowska
Majątek
- środki trwałe stan na 31.12.2010 r. - 423458,10
- wyposażenie stan na 31.12.2010 r. - 179655,80
- zbiory biblioteczne stan na 31.12.2010 r. - 3326,89
- wartości materialne i prawne stan na 31.12.2010 r. - 6190,20
Budżet
stan środków pieniężnych dochody własne na 31.12.2010 r. - 58453,24
stan środków pieniężnych fundusz socjalny – 864,40
wydatki budżet 2010 r. - 882473,64
plan budżet 2010 r. - 885374,00
plan przychody dochody własne 2010 r. - 394000,00
wykonanie przychodów w 2010 r. - 348445,78
plan wydatków dochodów własnych 2010 r. - 450100,00
wykonanie wydatków dochody własne 2010 r. - 385978,96
Wykaz regulaminów:
a) Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
b) Statut Przedszkola Publicznego nr 23 im. J. Tuwima w Opolu;
c) Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 23 z siedzibą w Opolu ul. Konwalii 4;
d) Regulamin Rady Rodziców Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
e) Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów i rencistów Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
f) Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
g) Regulamin przyznawania nagrody dyrektora w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;
h) Regulamin Rady Pedagogicznej Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
i) Regulamin organizacyjny Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
j) Regulamin pracy obowiązujący w Przedszkolu Publicznym nr 23 z siedzibą w Opolu;
k) Instrukcje Kancelaryjno-Archiwalne;
l) Zasady rachunkowości obowiązujące w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;
ł) Zasady sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;
m) Instrukcja kasowa Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
n) Instrukcja kontroli wewnętrznej Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
o) Procedury kontroli finansowej w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu;
p) Regulamin kontroli zarządczej Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu;
r) Standardy kontroli w Przedszkolu Publicznym nr 23 w Opolu.
Wyżej wymienione regulaminy są dostępne w kancelarii dyrektora Przedszkola Publicznego nr 23 w Opolu
Rejestry ewidencje, archiwa
a) ewidencja księgowa
- ewidencja środków trwałych;
- ewidencja wyposażenia;
- ewidencja magazynu spożywczego;
- ewidencja środków czystości;
-ewidencja druków ścisłego zarachowania;
- raporty kasowe;
- raporty żywieniowe;
- miesięczne wydruki syntetyczne i analityczne dowodów księgowych;
- dzienniki obrotów.
b) ewidencja dowodów księgowych wg rodzaju
- lista płac;
- wyciągi bankowe;
- rejestry faktur i rachunków;
- sprawozdania i meldunki;
- dokumenty dotyczące ZUS;
- dokumenty dotyczące Urzędu Skarbowego;
- wewnętrzne dokumenty np. Polecenie księgowania;
- wezwania do zapłaty;
- przypisy należności (opłaty za przedszkole).
c) archiwum
- dokumenty księgowe;
- akta osobowe;
- kartoteki płacowe;
- dokumentacja pedagogiczna;
- plany.
Zamówienia publiczne – aktualnie nie są prowadzone.
Kontrole
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
15.01.2010 r.
|
Urząd Miasta Opola
Wydział Oświaty
|
Kontrola zgodności arkusza organizacyjnego przedszkola na rok szkolny 2009/2010 z realizowanymi przez nauczycieli czynnościami,
realizacji przepisów dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze i prawidłowości udzielania nauczycielom urlopu dla poratowania zdrowia.
|
06.04.2010 - 06.04.2010 r.
|
Kuratorium Oświaty
Wydział Ewaluacji i Kontroli
|
Realizacja prawa dzieci 5 – letnich do rocznego przygotowania przedszkolnego.
|
21.04.2010 – 21.04.2010 r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla dzieci.
|
30.06.2010 – 30.06.2010 r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego piaskownicy.
|
07.09.2010 – 07.09.2010 r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Urzędowa kontrola żywności.
|
30.11.2010 – 07.12.2010 r.
|
Urząd Miasta Opole
Wydział Budżetu. Referat Sprawozdawczości Oświatowej
|
Prawidłowości prowadzenie gospodarki finansowej.
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw
- miejsce przyjmowania interesantów – gabinet dyrektora,
- w jakich dniach i godzinach – wtorek 10.00 – 13.00,
- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw – zależnie od sprawy – pisemnie lub ustnie, drogą elektroniczną,
- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce – jednolity rzeczowy wykaz akt,
- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne – w formie odręcznej, korespondencyjnej, decyzji,
- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy – według zgłoszenia lub obowiązującego terminu.