Przedszkole Publiczne Nr 54
w Opolu
Informacje o jednostce.
- nazwa szkoły - Publiczne Przedszkole Nr 54 w Opolu
- adres - 45-266 Opole ul. Hubala 19
- nr telefonu - 442-14-29
- dyrektor - Jadwiga Bryk
- wicedyrektor - Anna Miśtal
- główny księgowy - Piotr Dąbrowski
- podmiot udostępniający dane – Publiczne Przedszkole Nr 54 w Opolu
- odpowiedzialny za treść – Ewa Rola
Majątek
Środki trwałe 1292271,80
Wartości niematerialne i prawne 17390,58
Urządzenia techniczne 222970,82
Budżet
Wykonanie ogółem 2002116,04
W tym :
Wykonanie środków budżetowych z urzędu miasta 1394928,07
Wykonanie dochodów własnych 607187,97
Wykaz regulaminów Publicznego Przedszkola Nr 54 w Opolu
Lp.
|
Nazwa Regulaminu
|
Miejsce przechowywania
|
1
|
- Regulamin Organizacyjny Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
2
|
- Regulamin Pracy Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
3
|
- Regulamin Wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
4
|
- Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
5
|
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
6
|
- Regulamin Rady Pedagogicznej Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
7
|
- Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów i rencistów Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
8
|
- Regulamin Dodatku Motywacyjnego Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
9
|
- Regulamin Spacerów i Wycieczek w Publicznym Przedszkolu Nr 54 w Opolu
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
10
|
- Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego Funduszu Nagród dla nauczycieli Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
11
|
- Kryteria oceny pracy zawodowej nauczycieli zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
12
|
- Zasady i kryteria przyznawania dofinansowania do doskonalenia zawodowego nauczycielom Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
13
|
- Regulamin Rady Rodziców Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
14
|
- Regulamin Przedszkola.
|
wejście główne
|
15
|
- Regulamin Pracowników Przedszkola
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
16
|
- Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego w Publicznym Przedszkolu Nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
17
|
- Instrukcja kancelaryjo-archiwalna Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
gabinet dyrektora
|
18
|
- Instrukcja sporządzania, kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych w Publicznym Przedszkolu Nr 54 w Opolu,
|
gabinet dyrektora
|
19
|
- Instrukcja w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Publicznego Przedszkola Nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
21
|
- Regulamin korzystania z sali gimnastycznej
|
sala gimnastyczna
|
22
|
- Zasady rachunkowości
|
gabinet dyrektora
|
23
|
- Procedury gromadzenia i przekazywania danych do systemu informacji oświatowej w programie SIO w Przedszkolu Publicznym nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
24
|
- Zasady organizacji i funkcjonowania kontroli wewnętrznej w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
25
|
- Kontrola zarządcza w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
Rejestry, ewidencje, archiwa .
W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Jest on podstawą do oznaczania, rejestracji, łączenia i przechowywania akt. Spis spraw prowadzi się dla każdej teczki oddzielnie na każdy rok kalendarzowy.
W przedszkolu prowadzone są następujące centralne rejestry kancelaryjne:
1) rejestr skarg i wniosków,
2) rejestr uchwał organów samorządu gminnego,
3) rejestr aktów wewnętrznych.
4) rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
5) rejestr przyjętych dzieci,
W archiwum przedszkola przechowuje się całą dokumentację wytworzoną w toku pracy przedszkola. Przechowuje się akta mające trwałą wartość historyczną jak i materiały niearchiwalne posiadające wyłącznie wartość praktyczną, które są przechowywane okresowo.
Wśród dokumentacji przechowywanej w archiwum przedszkolnym przez okres minimum 25 lat znajdują się:
- arkusze organizacyjne, statuty i regulaminy, uchwały organów kolegialnych funkcjonujących w przedszkolu, dokumentacja finansowo-księgowa (np. sprawozdanie finansowe zwane bilansem, księgi rachunkowe, plany kont,), akta osobowe, listy płac, kartoteki wynagrodzeń,
Materiały archiwalne, których okres przechowywania jest krótszy obejmują m.in.:
- plany i programy nauczania i wychowania,
- dokumentację z prowadzonych zajęć dydaktyczno-wychowawczych,
- karty zgłoszeń dziecka,
- dokumentację z zakresu inwestycji i remontów budowlanych,
- dokumentacje z zakresu rachunkowości, księgowości i obsługi kasowej,
- dokumentacje z zakresu stosunku pracy,
Zamówienia publiczne.
W chwili obecnej przedszkole nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
Kontrole
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
08-05-2007
|
Urząd Miasta Opola
|
Przegląd pięcioletni budynku
|
28-08-2007
|
Roman Pastusiak
|
Okresowe pomiary ochrony odgromowej
|
08.08.2008
|
Zakład Usług Technicznych TERMA - Paweł Płonka
|
Próba szczelności instalacji gazowej – przegląd pięcioletni
|
30-10-2008
|
Roman Pastusiak
|
Okresowe pomiary elektryczne
|
II 2009
|
Inż. Budownictwa Andrzej Chmiel
|
Przegląd roczny budynku
|
07-02-2009
|
Zakład Usług Kominiarskich
Jerzy Buchta
46-023 Osowiec
|
- Kontrola przewodów kominowych
|
19-03-2009
|
PPHU FACTOR
|
Okresowa kontrola techniczna urządzeń zabawowych na placu zabaw
|
24-04-2009 r.
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Opole
|
- sprawdzenie stanu sanitarno-technicznego wszystkich pomieszczeń w obiekcie,
|
18-06-2009
|
Przedsiębiorstwo Usług Pożarniczych TECHNO-POŻ Opole
|
- kontrola instalacji wodociągowej przeciwpożarowej,
|
17-07-2009
|
Zakład Usług Kominiarskich
Jerzy Buchta
46-023 Osowiec
|
- Kontrola przewodów kominowych
|
21-09-2009
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Opole
|
- rekontrola zaleceń kontrolnych
|
09-10-2009
|
Roman Pastusiak
|
Badanie oświetlenia wnętrz światłem elektrycznym - pięcioletnie
|
III 2010
|
Inż. Budownictwa Andrzej Chmiel
|
Przegląd roczny budynku
|
11-06-2010
|
Przedsiębiorstwo Usług Pożarniczych TECHNO-POŻ Opole
|
- kontrola instalacji wodociągowej przeciwpożarowej,
|
26-08-2010
|
Specjalista ds. BHP Dorota Syguła
|
Kontrola obiektu przedszkolnego
|
XI 2010
|
Inż. Budownictwa Andrzej Chmiel
|
Przegląd roczny budynku
|
08.11.2010 r.
|
Roman Pastusiak
|
Badanie skuteczności działania urządzeń ochrony przeciwporażeniowej w sieciach typu TN-C
|
08-11-2010
|
Roman Pastusiak
|
Okresowe pomiary elektryczne
|
27-12-2010
|
SANEPiD Opole
|
Sprawdzenie stanu higieniczno-sanitarnego pomieszczeń
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw.
-
- Interesantów przyjmuje się w gabinecie dyrektora lub sekretariacie,
- Godziny przyjęć :
- sekretariat – codziennie w godz. 600 – 1700,
- czas pracy dyrektora
Imię i nazwisko dyrektora: Jadwiga Bryk
Roboczy dzień tygodnia
|
Ustalony czas pracy w tygodniu (40 godz.)
|
W tym godziny dydaktyczne
|
W tym godziny przyjmowania stron
|
|
Liczba godzin
|
od godz. do godz.
|
Liczba godzin
|
od godz. do godz.
|
od godz. do godz
|
Poniedziałek
|
8
|
8,30-16,30
|
|
|
15,00-16,30
|
Wtorek
|
7
|
8,00-15,0
|
3
|
8,00-11,00
|
|
Środa
|
9
|
10,00-19,00
|
3
|
16,00-19,00
|
|
Czwartek
|
8
|
8,00-16,00
|
|
|
|
Piątek
|
8
|
8,00-16,00
|
|
|
|
- czas pracy wicedyrektora
Imię i nazwisko wicedyrektora: Anna Miśtal
Roboczy dzień tygodnia
|
Ustalony czas pracy w tygodniu (40 godz.)
|
W tym godziny dydaktyczne
|
W tym godziny przyjmowania stron
|
|
Liczba godzin
|
od godz. do godz.
|
Liczba godzin
|
od godz. do godz.
|
od godz. do godz
|
Poniedziałek
|
8
|
8,15-16,15
|
3
|
12,30-15,30
|
|
Wtorek
|
8
|
8,30-16,30
|
|
|
15,00-16,30
|
Środa
|
8
|
8,00-16,00
|
|
|
|
Czwartek
|
8
|
8,00-16,00
|
4
|
8,00-12,00
|
|
Piątek
|
8
|
8,00-16,00
|
3
|
12,15-14,15
14,30-15,30
|
|
Załatwianie spraw
Korespondencję przyjmuje pracownik sekretariatu i przekazuje odpowiednio dyrektorowi przedszkola lub jego zastępcy.
Obieg akt odbywa się bez pokwitowania. Za pokwitowaniem doręcza się wyłącznie akta, co do których obowiązek kwitowania wynika z odrębnych przepisów. Potwierdzenie otrzymania pisma, sekretariat wydaje na żądanie składającego pismo.
- W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
- Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, są odnotowywane w aktach i potwierdzane podpisem załatwiającego sprawę.
- Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:
-odręczną (sporządzenie na piśmie odręcznej notatki wskazującej sposób załatwienia),
-korespondencyjną (sporządzenie pisma załatwiającego sprawę),
-inną (np. na formularzu).
Korespondencja może być przekazana odbiorcy w postaci pisma wysyłanego: przesyłką listową, faksem, na nośniku informatycznym, pocztą elektroniczną.
- Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku. Sprawy nie załatwione ostatecznie w ciągu danego roku załatwia się w roku następnym.