logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 54
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce.
 
-         nazwa szkoły            - Publiczne Przedszkole Nr 54 w Opolu
-         adres                        - 45-266 Opole ul. Hubala 19
-         nr telefonu                - 442-14-29
-         e-mail                       - pp_54@poczta.onet.pl
-                                            - pp54@pp54.pl
-         adres strony www.   - www.pp54.pl
-         dyrektor                   - Jadwiga Bryk
-         wicedyrektor            - Anna Miśtal
-         główny księgowy     - Piotr Dąbrowski
-         podmiot udostępniający dane – Publiczne Przedszkole Nr 54 w Opolu
-         odpowiedzialny za treść – Ewa Rola
 
 
 Majątek
Środki trwałe                                   1292271,80
Wartości niematerialne i prawne         17390,58
Urządzenia techniczne                     222970,82
 
 Budżet
Wykonanie ogółem                        2002116,04
W tym :
Wykonanie środków budżetowych z urzędu miasta 1394928,07
Wykonanie dochodów własnych                               607187,97
 
Wykaz regulaminów Publicznego Przedszkola Nr 54 w Opolu
 

 

Lp.
Nazwa Regulaminu
Miejsce przechowywania
1
-          Regulamin Organizacyjny Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
 
hol przy tablicach ogłoszeń
2
-          Regulamin Pracy Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
 
hol przy tablicach ogłoszeń
3
-          Regulamin Wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
4
-          Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
5
-          Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
6
-          Regulamin Rady Pedagogicznej Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
7
-          Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów i rencistów Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
8
-          Regulamin Dodatku Motywacyjnego Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
9
-          Regulamin Spacerów i Wycieczek w Publicznym Przedszkolu Nr 54 w Opolu
hol przy tablicach ogłoszeń
10
-          Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego Funduszu Nagród dla nauczycieli Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
11
-          Kryteria oceny pracy zawodowej nauczycieli zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
12
-          Zasady i kryteria przyznawania dofinansowania do doskonalenia zawodowego nauczycielom Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
13
-     Regulamin Rady Rodziców Przedszkola Publicznego     Nr 54 w Opolu,
hol przy tablicach ogłoszeń
14
-          Regulamin Przedszkola.
wejście główne
15
-          Regulamin Pracowników Przedszkola
hol przy tablicach ogłoszeń
16
-          Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego w Publicznym Przedszkolu Nr 54 w Opolu
gabinet dyrektora
17
-          Instrukcja kancelaryjo-archiwalna Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
gabinet dyrektora
18
-          Instrukcja sporządzania, kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych w Publicznym Przedszkolu Nr 54 w Opolu,
gabinet dyrektora
19
-          Instrukcja w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Publicznego Przedszkola Nr 54 w Opolu
gabinet dyrektora
21
-          Regulamin korzystania z sali gimnastycznej
sala gimnastyczna
22
-          Zasady rachunkowości
gabinet dyrektora
23
-          Procedury gromadzenia i przekazywania danych do systemu informacji oświatowej w programie SIO w Przedszkolu Publicznym nr 54 w Opolu
gabinet dyrektora
24
-          Zasady organizacji i funkcjonowania kontroli wewnętrznej w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu
gabinet dyrektora
25
-          Kontrola zarządcza w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu
gabinet dyrektora

 

 
 
 Rejestry, ewidencje, archiwa .
 
W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Jest on podstawą do oznaczania, rejestracji, łączenia i przechowywania akt. Spis spraw prowadzi się dla każdej teczki oddzielnie na każdy rok kalendarzowy.
 
W przedszkolu prowadzone są następujące centralne rejestry kancelaryjne:
1)      rejestr skarg i wniosków,
2)      rejestr uchwał organów samorządu gminnego,
3)      rejestr aktów wewnętrznych.
4)      rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
5)      rejestr przyjętych dzieci,
 
W archiwum przedszkola przechowuje się całą dokumentację wytworzoną w toku pracy przedszkola. Przechowuje się akta mające trwałą wartość historyczną jak i materiały niearchiwalne posiadające wyłącznie wartość praktyczną, które są przechowywane okresowo.
 
Wśród dokumentacji przechowywanej w archiwum przedszkolnym przez okres minimum 25 lat znajdują się:
-          arkusze organizacyjne, statuty i regulaminy, uchwały organów kolegialnych funkcjonujących w przedszkolu, dokumentacja finansowo-księgowa (np. sprawozdanie finansowe zwane bilansem, księgi rachunkowe, plany kont,), akta osobowe, listy płac, kartoteki wynagrodzeń, 
Materiały archiwalne, których okres przechowywania jest krótszy obejmują m.in.:
-          plany i programy nauczania i wychowania,
-          dokumentację z prowadzonych zajęć dydaktyczno-wychowawczych,
-          karty zgłoszeń dziecka,
-          dokumentację z zakresu inwestycji i remontów budowlanych,
-          dokumentacje z zakresu rachunkowości, księgowości i obsługi kasowej,
-          dokumentacje z zakresu stosunku pracy,
 
Zamówienia publiczne.
W chwili obecnej przedszkole nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
 
 
Kontrole
 

 

Termin kontroli
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
08-05-2007
Urząd Miasta Opola
Przegląd pięcioletni budynku
28-08-2007
Roman Pastusiak
Okresowe pomiary ochrony odgromowej
08.08.2008
Zakład Usług Technicznych TERMA - Paweł Płonka
Próba szczelności instalacji gazowej – przegląd pięcioletni
30-10-2008
Roman Pastusiak
Okresowe pomiary elektryczne
II 2009
Inż. Budownictwa Andrzej Chmiel
Przegląd roczny budynku
07-02-2009
Zakład Usług Kominiarskich
Jerzy Buchta
46-023 Osowiec
- Kontrola przewodów kominowych
19-03-2009
PPHU FACTOR
Okresowa kontrola techniczna urządzeń zabawowych na placu zabaw
24-04-2009 r.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Opole
- sprawdzenie stanu sanitarno-technicznego wszystkich pomieszczeń w obiekcie,
18-06-2009
Przedsiębiorstwo Usług Pożarniczych TECHNO-POŻ Opole
- kontrola instalacji wodociągowej przeciwpożarowej,
17-07-2009
Zakład Usług Kominiarskich
Jerzy Buchta
46-023 Osowiec
- Kontrola przewodów kominowych
21-09-2009
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Opole
- rekontrola zaleceń kontrolnych
09-10-2009
Roman Pastusiak
Badanie oświetlenia wnętrz światłem elektrycznym - pięcioletnie
III 2010
Inż. Budownictwa Andrzej Chmiel
Przegląd roczny budynku
11-06-2010
Przedsiębiorstwo Usług Pożarniczych TECHNO-POŻ Opole
- kontrola instalacji wodociągowej przeciwpożarowej,
26-08-2010
Specjalista ds. BHP Dorota Syguła
Kontrola obiektu przedszkolnego
XI 2010
Inż. Budownictwa Andrzej Chmiel
Przegląd roczny budynku
08.11.2010 r.
Roman Pastusiak
Badanie skuteczności działania urządzeń ochrony przeciwporażeniowej w sieciach typu TN-C
08-11-2010
Roman Pastusiak
Okresowe pomiary elektryczne
27-12-2010
SANEPiD Opole
Sprawdzenie stanu higieniczno-sanitarnego pomieszczeń

 

 
Przyjmowanie i załatwianie spraw.
 
-   
-          Interesantów przyjmuje się w gabinecie dyrektora lub sekretariacie,
-          Godziny przyjęć :
-          sekretariat – codziennie w godz. 600 – 1700,
 
- czas pracy dyrektora
 
Imię i nazwisko dyrektora:     Jadwiga Bryk
Roboczy dzień tygodnia
Ustalony czas pracy w tygodniu (40 godz.)
W tym godziny dydaktyczne
W tym godziny przyjmowania stron
 
Liczba godzin
od godz. do godz.
Liczba godzin
od godz. do godz.
od godz. do godz
Poniedziałek
8
8,30-16,30
 
 
15,00-16,30
Wtorek
7
8,00-15,0
3
8,00-11,00
 
Środa
9
10,00-19,00
3
16,00-19,00
 
Czwartek
8
8,00-16,00
 
 
 
Piątek
8
8,00-16,00
 
 
 
 
- czas pracy wicedyrektora
 
Imię i nazwisko wicedyrektora:          Anna Miśtal
Roboczy dzień tygodnia
Ustalony czas pracy w tygodniu (40 godz.)
W tym godziny dydaktyczne
W tym godziny przyjmowania stron
 
Liczba godzin
od godz. do godz.
Liczba godzin
od godz. do godz.
od godz. do godz
Poniedziałek
8
8,15-16,15
3
12,30-15,30
 
Wtorek
8
8,30-16,30
 
 
15,00-16,30
Środa
8
8,00-16,00
 
 
 
Czwartek
8
8,00-16,00
4
8,00-12,00
 
Piątek
8
8,00-16,00
3
12,15-14,15
14,30-15,30
 
 
 
 
Załatwianie spraw
 
Korespondencję przyjmuje pracownik sekretariatu i przekazuje odpowiednio dyrektorowi przedszkola lub jego zastępcy.
 
Obieg akt odbywa się bez pokwitowania. Za pokwitowaniem doręcza się wyłącznie akta, co do których obowiązek kwitowania wynika z odrębnych przepisów. Potwierdzenie otrzymania pisma, sekretariat wydaje na żądanie składającego pismo.
 
-          W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
-          Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, są odnotowywane w aktach i potwierdzane podpisem załatwiającego sprawę.
-    Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:
-odręczną (sporządzenie na piśmie odręcznej notatki wskazującej sposób załatwienia),
-korespondencyjną (sporządzenie pisma załatwiającego sprawę),
-inną (np. na formularzu).
Korespondencja może być przekazana odbiorcy w postaci pisma wysyłanego: przesyłką listową, faksem, na nośniku informatycznym, pocztą elektroniczną.
-          Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku. Sprawy nie załatwione ostatecznie w ciągu danego roku załatwia się w roku następnym.

Załączniki do pobrania: 2004-07-19 15:38:50 - Wybrane regulaminy (378.50 kB)
2011-10-05 09:02:31 - Regulamin organizacyjny (54.00 kB)
2011-11-16 08:33:33 - Schemat organizacyjny (36.00 kB)
2011-11-16 08:36:06 - Statut Jednostki (167.50 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 54
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 54 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Jadwiga Bryk
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Jadwiga Bryk
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 15:29:31
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 15:29:31
Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-16 08:36:39

Wersja do wydruku...

corner   corner