URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
w Wydziale Inwestycji Miejskich
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: wyższe techniczne
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy - 5 lat - praca w wykonawstwie, w biurach projektów, w biurach inżyniera kontraktu lub w urzędzie i jednostkach samorządowych na pokrewnych stanowiskach
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) uprawnienie budowlane ( bez ograniczeń) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
|
Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość zagadnień związanych z uruchamianiem inwestycji, ogólna znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, prawo budowlane , ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych oraz zagadnień związanych z gospodarką finansową samorządu terytorialnego
|
- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania.
|
b) uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej
|
- dokument potwierdzający spełnienie wymagania
|
c) posługiwanie się sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi, wykorzystanie do pracy programów Word, Excel w tym programu kosztorysowego (SEKO), poczty elektronicznej, prawo jazdy
|
- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, pracowitość, punktualność, konsekwencja w działaniu, komunikatywność i uczciwość
|
- zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola oraz Regulaminu organizacyjnego miasta Opola.
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do Archiwum UM Opola, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjną i archiwalną.
4. Przygotowanie dokumentacji przetargowej dla Referatu Zamówień Publicznych na przydzielone zadania inwestycyjne.
5. Załatwianie spraw formalno-prawnych dla przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych.
6. Przygotowanie umów z wykonawcami na przydzielone zadania.
7. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót instalacyjnych realizowanych przez WIM oraz na zadaniach zleconych Wydziałowi Inwestycji Miejskich przez inne wydziały jak również jednostki budżetowe podległe UM Opole.
8. Rozliczanie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przekazanie ich protokołami przekazania ,przejęcia środków trwałych (PT, OT) wydziałom lub jednostkom do eksploatacji.
9. Udział w Radach budowy i komisjach odbiorowych na przydzielonych zadaniach.
10. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami, gwarancją i rękojmią inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji Miejskich.
11. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót instalacyjnych na zadaniach z udziałem środków ludności.
12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca z przewagą wysiłku umysłowego w pełnym wymiarze czasu pracy, wymagająca również wyjazdu w teren na nadzorowane roboty na budowach, przebywania na wysokości , samodzielna, w obiekcie Urzędu Miasta Opola przy Pl. Wolności 7-8 obiekt wyposażony w windę
5. W miesiącu wrześniu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,19 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dot. naboru na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego z zakresie sieci i instalacji elektrycznych w terminie do dnia 17 października 2013 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych