logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

Publiczne Gimnazjum Nr 7
im. Generała Władysława Andersa
w Opolu 

 

 

Informacje o jednostce:

 

-          nazwa szkoły:                   Publiczne Gimnazjum Nr 7
im. Generała Władysława Andersa
-          adres:                                45-222 Opole
ul. Oleska 68
-          nr telefonu:                       (77) 40-27-780
-          fax:                                   (77) 40-27-780
-          e-mail:                              g7opole@wodip.opole.pl
-          adres strony www:           www.pg7.opole.pl
-          dyrektor:                          mgr Małgorzata Szafors
-          wicedyrektor:                   mgr Małgorzata Cisakowska
-          główny księgowy:            Stanisława Bogdan
-          inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:
Kierownik Gospodarczy
         mgr Emilia Szymonek
-            podmiot udostępniający dane: Publiczne Gimnazjum Nr 7 im. Generała Władysława Andersa w Opolu
-          odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Szafors
 
 
2. Struktura.
Forma graficzna - patrz załącznik
 
3. MAJĄTEK
 
ŚRODKI TRWAŁE:                                                                               5 367 547,98
w tym:
- budynki i lokale ( grupa 1 )                                                                 4 923 705,35
-   obiekty inżynierii lądowej i wodnej ( grupa 2 )                                     315 290,24
- maszyny urządzenia techniczne ( grupa 4 )                                              29 689,76
- urządzenia techniczne                                                                                38 382,00
- narzędzia, przyrządy i wyposażenie ( grupa 8 )                                        60 471,63
 
Wartości niematerialne i prawne ( 020, 022 )                                               7 571,94
 
PRZEDMIOTY NIETRWAŁE W UZYTKOWANIU                             312 596,72
KSIĘGOZBIÓR                                                                                          89 428,82
 
4. Budżet
 

 

Budżet - 80110
w tym:
2.979.000,00
 
 
Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń
4 200,00
Wynagrodzenia osobowe pracowników
2 034 000,00
Dodatkowe wynagrodzenia roczne
175 700,00
Składki na ubezpieczenia społeczne
335 700,00
Składki na Fundusz Pracy
54 100,00
Zakup materiałów i wyposażenia
3 000,00
Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek
1 000,00
Zakup energii
224 900,00
Zakup usług remontowych
3 000,00
Zakup usług zdrowotnych
500,00
Zakup usług pozostałych
2 000,00
Zakup usług dostępu do sieci Internet
1 300,00
Opłaty z tytułu zakup usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej
2 300,00
Podróże służbowe krajowe
0,00
Różne opłaty i składki
4 000,00
Odpisy za zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
133 300,00

 

 

 

Budżet - 80113
w tym:
36 200,00
Wynagrodzenia osobowe pracowników
18 100,00
Dodatkowe wynagrodzenia roczne
600,00
Wynagrodzenia agencyjno-prowizacyjne
0,00
Składki na ubezpieczenia społeczne
2 800,00
Składki na Fundusz Pracy
500,00
Zakup usług pozostałych
12 900,00
Zakup usług dostępu do sieci Internet
0,00
Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
1 300,00

 

 
5. Statut Szkoły – patrz załącznik.
 
6. Wykaz regulaminów Publicznego Gimnazjum Nr 7 im. Generała Władysława Andersa w Opolu
 

 

L.p.
Nazwa regulaminu.
1.        
Instrukcja w sprawie gospodarki kasowej
2.        
Instrukcja inwentaryzacji
3.        
Instrukcja obiegu dokumentów
4.        
Instrukcja w sprawie ochrony danych osobowych
5.        
Instrukcja kancelaryjna
6.        
Kryteria przyjmowania uczniów spoza rejonu
7.        
Kryteria ruchu kadrowego
8.        
Procedury działania w przypadku niepożądanych zachowań uczniów. Strategia Przeciwdziałania Przemocy – Bezpieczna Szkoła.
9.        
Regulamin dodatku motywacyjnego dla nauczycieli
10.     
Regulamin gospodarowania środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
11.     
Regulamin kontroli wewnętrznej
12.     
Regulamin korzystania z sali gimnastycznej
13.     
Regulamin nauczyciela dyżurnego
14.     
Regulamin oceniania pracy nauczycieli
15.     
Regulamin organizacyjny szkoły
16.     
Regulamin postępowania przy zamówieniach publicznych
17.     
Regulamin pracy
18.     
Regulamin premiowania pracowników administracji i obsługi
19.     
Regulamin nagradzania pracowników niebędących nauczycielami
20.     
Regulamin przyznawania uczniom pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym: stypendium za wyniki w nauce lub za osiągnięcia sportowe.
21.     
Regulamin Rady Pedagogicznej
22.     
Regulamin Rady Rodziców
23.     
Regulamin Samorządu Szkolnego
24.     
Regulamin wycieczek szkolnych i „Zielonych szkół”
25.     
Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych.
26.     
Regulamin zakładowego funduszu zdrowotnego dla nauczycieli
27.     
Regulaminy pracowni przyrodniczo-technicznych
28.     
Wewnątrzszkolne Zasady Oceniania
29.     
Zakładowy plan kont
30.     
Zasady i kryteria przyznawania dodatków motywacyjnych
31.     
Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli
32.     
Regulamin służby przygotowawczej.
33.     
Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników.
34.     
Zasady i kryteria dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
35.     
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
36.     
Kryteria obowiązujące przy wynajmie pomieszczeń na różne cele.

 

Miejsce udostępnienia regulaminów:
-          Sekretariat szkoły,
-          pokój nauczycielski,
-          pracownie przyrodniczo-techniczne,
-          księgowość.
 
 
7. Rejestry, ewidencje, archiwa:
 
Dokumentacja archiwalna, pedagogiczna i pozostała.
-          akta osobowe
-          arkusze ocen
-          księgi uczniów
-          księgi ewidencji dzieci
-          protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
-          projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji
-          regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
-          protokoły kontroli
-          dzienniki lekcyjne,
-          dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
-          plany i sprawozdania roczne,
-          dokumentacja techniczna budynków.
Dokumentacja bieżąca:
-          akta osobowe,
-          arkusze ocen,
-          księgi uczniów,
-          księgi ewidencji dzieci,
-          protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
-          projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,
-          regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,
-          protokoły kontroli,
-          dzienniki lekcyjne,
-          dzienniki zajęć pozalekcyjnych ,
-          plany i sprawozdania roczne,
-          książka kancelaryjna, rejestr pism przychodzących i wychodzących.,
-          rejestr wydanych legitymacji szkolnych,
-          rejestr wydanych legitymacji służbowych dla nauczycieli,
-          księga druków ścisłego zarachowania – świadectwa,
-          rejestr wydanych kart rowerowych,
-          księga zarządzeń,
-          księga kontroli wewnętrznej,
-          ewidencja wyjść zorganizowanych grup uczniowskich poza teren szkoły,
-          ewidencja wydanych delegacji służbowych,
-          książka obiektu budowlanego.
 
 
8. Zamówienia publiczne.
 
Publiczne Gimnazjum Nr 7 im. Generała Władysława Andersa w Opolu obecnie nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
 
 
9. KONTROLE
 
           Kontrole w latach 2009 do 2011 r.

 

     
 
 
Termin kontroli
Instytucja
Cel kontroli
 
06.02.2009
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Rekontrola.
 
06.05.2009
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Sprawdzenie warunków sanitarno-higienicznych dla uczniów.
 
2009
Urząd Miasta Opola
Wdrożenie Regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r.
 
23.12.2009
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
Odbiór hali namiotowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym.
 
26.01.2010
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Rekontrola.
 
16.04.2010
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Ocena przydatności wydawnictwa Instytutu Żywności i Żywienia w codziennej pracy pracowników szkół i prowadzących żywienia.
 
28.04.2010
Kuratorium Oświaty w Opolu
Obserwacja egzaminu gimnazjalnego części matematyczno-przyrodniczej.
 
18.10.2010
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu
Kontrola bieżąca stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń dla uczniów.
 
09.11.2010
Kuratorium Oświaty w Opolu
Kontrola dot. nadzoru pedagogicznego.
 
03.12.2010
Urząd Miasta Opola
Kontrola stanu utrzymania obiektów budowlanych w PG7 w warunkach zimowych (odśnieżania i zabezpieczenia przez poślizgiem dojść, wyjść, ciągów komunikacyjnych, sopli, pokrywy śn. dachów).
 
06.05.2011
Prezydent Miasta opola
Dokonano przeglądu obiektu w zakresie identyfikacji zagrożeń oraz bezpieczeństwa i higieny pracy w obiektach oświatowych.
 
28.06.2011
Prezydent Miasta Opola
Kontrola gospodarki finansowej.
 
25.11.2011
Kuratorium Oświaty
w Opolu
Kontrola planowa – wybór podręczników.

 

Protokoły kontroli dostępne są u dyrektora szkoły.
 
10. Nabór na wolne miejsca pracy:
 
www.bip.um.opole.pl  - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych 
 
 
 
11. Przyjmowanie i załatwianie spraw:
1.      Miejsce przyjmowania interesantów:
-          sekretariat szkoły
2.      W jakich dniach i godzinach:
-          sekretariat przyjmuje interesantów:
każdy dzień tygodnia w godz.800 - 1500 ;
-          dyrektor szkoły przyjmuje interesantów:
poniedziałek, wtorek, czwartek w godz. 800 - 845;
w pierwszą środę miesiąca w godz. 1700 - 1800.
3.      W jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:
-          korespondencyjnie i rejestrowana w dzienniku korespondencji
-          osobiście odbierana w Wydziale Oświaty i rejestrowana jw.
-          telefonicznie.
Pracownik sekretariatu po zarejestrowaniu sprawy przedkłada ją dyrektorowi do dekretacji i rozdziału wg kompetencji. 
4.      Jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce?
W szkole obowiązuje system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola zatwierdzony przez Archiwum Państwowe dnia 9 marca 2001r. Wykaz akt stanowi jednolitą klasyfikację akt powstających w toku działalności jednostki oraz zawiera ich klasyfikację archiwalną. Służy do oznaczania rejestracji, łączenia i przechowywania akt.
-          każdy rejestr kancelaryjny otrzymuje własny symbol.
5.      W jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:
-          forma odręczna
-          forma korespondencyjna.
6.      Załatwianie spraw może być:
a.       tymczasowe - gdy zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego,
b.      ostateczne - gdy odpowiedź udzielona stronie załatwia sprawę co do istoty merytorycznej,
Wysyłanie i doręczanie pism dokonuje się:
-          przesyłką listową,
-          faksem,
-          na nośniku informatycznym,
-          poczta elektroniczną,
-          odbiór doręczanych terminowych pism miejscowych kwitowany jest przez adresata na kopii.
7.      W jakiej kolejności załatwiane są sprawy:
Pracownik sekretariatu załatwia sprawy wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem,
-          przy załatwianiu spraw wykorzystuje się formularze i druki przewidziane przepisami szczególnymi,
-          załatwienie spraw jest zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi terminów załatwienia, z uwzględnieniem przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego .

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2011-12-16 12:42:38 - Statut (206.50 kB)
2011-12-16 12:45:14 - Struktura Organizacyjna (37.00 kB)

Nazwa dokumentu: PG Nr 7
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum Nr 7 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Małgorzata Szafors
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Małgorzata Szafors
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 17:32:27
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 17:32:27
Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-21 09:21:18

Wersja do wydruku...

corner   corner