Zespół Szkół Ogólnokształcących
w Opolu
Informacje o jednostce:
- nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Opolu
w skład, którego wchodzą:
- Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr III z Oddziałami Dwujęzycznymi
im. Marii Skłodowskiej - Curie
- adres: 45 – 070 Opole, ul. S. Dubois 28
- numer telefonu: /077/ 453 64 06
- fax: /077/ 456 49 95
- e - mail: lo3@lo3.opole.pl sekretariat@lo3.opole.pl
- adres strony www: www.lo3.opole.pl
- dyrektor: mgr Joanna Raźniewska
- wicedyrektor: dr Marek Białokur
- główny księgowy: mgr Jolanta Kurtyka
- Inne stanowiska kierownicze: dyrektor ds.Administracyjno-Gospodarczych –
mgr Marian Maciąg
- podmiot udostępniający dane: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Opolu
- odpowiedzialny za treść: mgr Joanna Raźniewska
Majątek:
- działka nr 19/17 o powierzchni 2, 1143 ha 1 601 416, 40 zł
- budynek główny połączony łącznikiem z przybudówką 384 114, 69 zł
- budynek mieszkalny dla dozorcy 8 567, 48 zł
- ogrodzenie posesji 6 909, 10 zł
- wyposażone sal lekcyjnych 29 843, 81 zł
- sprzęt komputerowy 49 664, 63 zł
- wyposażenie biblioteki 38 074, 42 zł
- pozostały majątek stanowiący wyposażenie szkoły 320 199, 08 zł
Nabór na wolne miejsca pracy:
www.bip.um.opole.pl - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
W ZSO sposób załatwiania spraw określa rozdział VI par. 15, 16, 17 Instrukcji Kancelaryjnej:
Rozdzial VI
Załatwianie spraw
§ 15
I. Zgodnie z K.p.a. sprawy można zatatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, powinny być odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.
2. Przy pisemnym załatwianiu sprawy stosuje się następujące formy:
1) odręczną,
2) korespondencyjną
3) inną (np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem na formularzu itp.)
3. Przy sporządzaniu kopii pisma lub dokumentu należy umieścić pod tekstem z lewej strony klauzulę:
Stwierdzam zgodność z oryginałem, a także datę, podpis i stanowisko slużbowe osoby stwierdzającej zgodność tresci.
§ 16
1. Pracownicy zatatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą, sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną spawą nie mającą z nią bezpośredniego związku.
2. Pismo zatatwiające sprawę powinno być pod względem formy zewnętrznej dostosowane do blankietów korespondencyjnych formatu A-4 lub A-S w układzie pionowym lub poziomym i powinno zawierać:
1) nagłówek druk lub podłużna pieczęć nagłówkowa
2) znak sprawy,
3) powołanie się na znak i datę pisma, którego odpowiedź dotyczy,
4) datę podpisania pisma przez osobę upowaknioną,
5) określenie odbiorcy w pierwszym przypadku wraz z adresem,
6) treść pisma,
7) podpis (imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe).
3. Kopia pisma załatwiającego powinna zawierać:
1) parafę osoby i datę sporządzenia pisma ( z lewej strony pod treścją, pisma),
2) termin wznowienia sprawy lub oznaczenie dołączenia jej do akt pod treścią pisma w lewej dolnej części arkusza.
4. W razie potrzeby pismo i jego kopia powinny również zawierać dalsze następujące okreśenia:
1) nad adresem z prawej strony wskazówki dotyczące sposobu wysyłania czystopisu:
,,polecony, ,,ekspres, ,, za zwrotnym dowodem doręczenia, ,,pilne, ,,poufne itp.,
2) pod treścią załatwienia z lewej strony arkusza liczbę przesyłanych załączników lub wymienia się je z podaniem liczb porządkowych, na każdym załączniku wpisuje się w prawym górnym rogu kolejny numer załącznika ( zał. nr ... do pisma znak...),
3) adresy tych instytucji lub osób umieszczone pod treścią pisma z lewej strony pod klauzulą ,,otrzymują do wiadomości? ? jeżeli treść pisma ma być poza adresatem podana do wiadomości innym instytucjom lub osobom, przez przesłanie kopii pisma,
4) pod treścią, pisma z lewej strony ? termiin wyznaczony do załatwienia sprawy (termin do dnia....), określenia tego używa się wyłącznie w stosunku do jednostek podległych; dla uniknięcia zbędnych ponagleń należy wyznaczyć termin, w którym możliwe jest załatwienie sprawy; terminy należy w zasadzie wyznaczyć dekadowo: 10,20,30 danego miesiąca; po upływie terminu wyznaczonego do załatwierna sprawy pracownik decyduje o wysłaniu ponaglenia lub przesunięciu terminu i fakt ten odnotowuje w aktach sprawy,
5) ewentualne wskazówki dla sekretariatu.
5. Przy załatwianiu spraw należy wykorzystać formularze i druki przewidziane przepisami szczególnymi
§ 17
Jeżeli załatwienie sprawy w określonym terminie nie jest możliwe:
1) należy postapić ze sprawą, zgodnie z obowilgującymi przepisami dotyczącymi terminów załatwienia, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów K.p.a.,
2) gdy w konkretnej sprawie nie stosuje się przepisów wymienionych w pkt 1, a sprawa dotyczy organu nadrzędnego, należy zwrócić się do tego organu z wnioskiem o przesunięcie terminu, podajac przyczyny uniemożliwiające zatatwienie sprawy w wyznaczonym terminie oraz zaproponować nowy termin jej załatwienia.