logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

ds. finansowo-rozliczeniowych

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość

 

 

lub

 

 

wykształcenie wyższe ekonomiczne dowolnej specjalności wraz ze studiami podyplomowymi w zakresie finansów i rachunkowości

-Kserokopia dyplomu  lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

 

 

 

-Kserokopia dyplomu i kserokopia świadectwa ukończenie studiów podyplomowych

f) staż pracy: 3 lata

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym

d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym

e) dobra znajomość ustawy o rachunkowości (m,in.: rachunkowość finansowa, rachunkowość komputerowa, analiza ekonomiczno-finansowa, sprawozdawczość)

Kserokopie dokumentów: ukończone kursy  i/lub  szkolenia 

i/lub  zapisy w indeksie  i/lub  inne

f)  podstawowa znajomość ustawy  o finansach publicznych

Zapis w liście motywacyjnym

g)bardzo dobra  umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym

h) dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność, systematyczność, staranność, komunikatywność uczciwość, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,

Zapis w liście motywacyjnym

i) umiejętność zapoznawania się z nowymi przepisami prawa, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, umiejętność formułowania wniosków oraz pism,

znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym

Zapis w liście motywacyjnym

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1. Przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami, a w szczególności

    ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,

    i innych przepisów prawa regulujących wykonywane zadania.

2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu

    miasta Opola.

3. Opracowywanie analiz dochodów i wydatków koniecznych do szczegółowego planowania budżetu

    na poziomie Wydz. Administracyjno-Gospodarczego.

4. Czuwanie nad wysokością dokonywanych wydatków zgodnie z wcześniej przygotowaną

   dokumentacją.

5. Kontrola merytoryczna, rozliczanie i opisywanie faktur wystawionych na podstawie umów

   z dostawcami mediów, usług telekomunikacyjnych, itp. a także przyjmowanie i opisywanie,

   wystawionych na Miasta Opola, innych faktur i rachunków. 

6. Nadzór nad realizacją wniosków o zakup towarów i usług składanych przez komórki

    organizacyjne, które realizują wniosek we własnym zakresie, finansowany  ze środków

   Wydz. Administracyjno-Gospodarczego.

7. Sporządzanie informacji o zaangażowaniu wydatków budżetowych z tytułu zawartych umów,

    a w szczególności:

  • wyliczanie na podstawie Rejestru Umów  oraz na podstawie Rejestru Faktur  wykonania wydatków na umowy zlecenia, umowy o dzieło i koszty zastępstwa procesowego

w poszczególnych rozdziałach budżetu,

•     sporządzenie miesięcznych informacji przekazywanych do Wydziału Finansowo-Księgowego.

8. Składanie rocznych deklaracji na podatek od nieruchomości dotyczących budynków stanowiących

    własność/współwłasność Gminy Opole, którymi administruje Wydz. Administracyjno –

    Gospodarczy oraz sporządzanie  miesięcznych korekt do tych deklaracji.

9. Prowadzenie Rejestru Harmonogramów do umów płatnych ze środków przypisanych

   Wydz. Administracyjno-Gospodarczemu w planie finansowym oraz czuwanie nad poprawnością

   ich sporządzania ( zaangażowanie – realizacja).

10.Gromadzenie - w postaci rejestru  - danych z faktur i innych dowodów księgowych

(z uwzględnieniem m.in. rodzaju wydatku, kodu cpv, zastosowanego trybu zamówienia, kwoty

     zamówienia u danego kontrahenta, informacji czy wydatek z umowy czy na podstawie wniosku)

     oraz analizowanie ich w okresach miesięcznych i rocznych. Przygotowywanie, na podstawie ww.

     rejestru, danych do sprawozdań rocznych wysyłanych do Prezesa Urzędu Zamówień

     Publicznych.

11. Udział w wewnętrznych komisjach likwidacyjnych i inwentaryzacyjnych powoływanych przez

     naczelnika Wydz. Administracyjno-Gospodarczego.

12.Obsługa dokumentów w obiegu elektronicznym.

13.Prowadzenie z należytą starannością, rzeczowym wykazem akt i instrukcją

    kancelaryjną dokumentacji związanej z zakresem obowiązków.

14.Przygotowanie do Archiwum Zakładowego dokumentacji związanej z zakresem

    obowiązków zgodnie z obowiązującą w Urzędzie Miasta procedurą.

15.Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, miejskimi

    jednostkami organizacyjnymi i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Urzędu

    Miasta Opola.

16.Doraźna pomoc przy obsłudze Rady Miasta, delegacji zagranicznych i uroczystości

    organizowanych przez Urząd Miasta.

17.Pełnienie zastępstwa na stanowisku pracy wyznaczonym przez przełożonego.

18.Samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych celem wprowadzania

    innowacji w pracy.

19.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz na II półpiętrze w pełnym wymiarze czasu pracy, w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do środy, 7.30 – 17.00 czwartek, 7.30 – 14.00 piątek. Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu listopadzie wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,21%.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29

      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą
 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem:   Dotyczy naboru na stanowisko ds. finansowo-rozliczeniowych

w terminie do dnia 18 grudnia 2015 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

Nazwa dokumentu: Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Skrócony opis: stanowisko ds. finansowo-rozliczeniowych
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Juszczak-Puppel
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2015-12-07 09:14:46
Data udostępnienia informacji: 2015-12-07 09:14:46
Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-07 09:17:24

Wersja do wydruku...

corner   corner