|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNIKA MIEJSKIEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ
DYREKTORA
CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO – WYCHOWAWCZYCH W OPOLU, UL. A. DAMBONIA 3
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
d) wykształcenie: wyższe - tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny:
- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo – wychowawczą – albo
- na dowolnym kierunku uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji.
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów(w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 miesiąc)
|
e) co najmniej 10–letni staż pracy, w tym:
- co najmniej 5 – letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w placówce opiekuńczo–wychowawczej lub jednostce organizacyjnej pomocy społecznej oraz co najmniej 3 – letni staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną.
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 miesiąc)
|
f) kandydatem może być osoba, która:
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
|
Oświadczenie
|
g) posiada zdolność do kierowania placówką opiekuńczo - wychowawczą
|
Zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwskazań do pełnienia funkcji kierownika placówki opiekuńczo - wychowawczej
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań tj.:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy Kodeks pracy,
- Statutu i Regulaminu organizacyjnego Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu,
- Statutu Miasta Opola i Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność:
- obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office oraz narzędzi internetowych,
- pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu,
- logicznego myślenia i wyciągania wniosków,
- redagowania pism i właściwej organizacji czasu pracy,
- hierarchizacji spraw i problemów do załatwienia;
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) cechy osobowościowe i predyspozycje:
- profesjonalizm,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w warunkach stresowych oraz pokonywanie sytuacji kryzysowych,
- odpowiedzialność, uczciwość i bezstronność wobec pracowników,
- komunikatywność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- samodzielność w wykonywaniu zadań,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- łatwe dostosowywanie się do nowych warunków pracy i do nowych sytuacji,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- dbałość o pozytywny wizerunek własny i jednostki,
- uprzejmość i życzliwość.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Opolu na podstawie uprawień wynikających z odpowiednich przepisów prawa dla jednostek budżetowych oraz udzielonych przez Prezydenta Miasta Opola pełnomocnictw;
- Odpowiedzialność za właściwą organizacje pracy w placówkach opiekuńczo – wychowawczych administrowanych przez Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Opolu;
- Prawidłowa realizacja zadań statutowych, w szczególności zapewnienie dzieciom przebywającym w placówkach opiekuńczo – wychowawczych całodobowej opieki i wychowania;
- Reprezentowanie jednostki na zewnątrz;
- Współpraca z jednostkami zewnętrznymi oraz wydziałami Urzędu Miasta Opola;
6. Przestrzeganie oraz aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów prawa w zakresie wykonywanych na
stanowisku zadań;
7. Opracowywane projektów uchwał, informacji na komisje oraz sesje Rady Miasta oraz projektów
zarządzeń Prezydenta Miasta Opola w związku z realizowaniem zadań;
8.Sporządzanie, monitorowanie oraz aktualizowanie informacji zamieszczanych w Biuletynie Informacji
Publicznej;
9. Sporządzanie projektów planów do budżetu oraz nadzór nad bieżącym wykorzystaniem środków,
a także sporządzanie informacji o wykonaniu budżetu,
10. Diagnozowanie potrzeb inwestycyjnych w obszarze funkcjonowania placówek opiekuńczo –
wychowawczych, raportowanie bezpośredniemu przełożonemu w tym zakresie oraz kompleksowe
monitorowanie i nadzór nad realizacją inwestycji.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej;
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
- koncepcję funkcjonowania Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Opolu na lata 2017 - 2021 (prezentacja w rozmowie kwalifikacyjnej).
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 426, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Opolu w terminie do dnia 13 stycznia 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola i tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Opolu.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr OR-I.120.1.48.2016 z dnia 01 kwietnia 2016 r.
strona 2 z 2
Nazwa dokumentu: | Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu | Skrócony opis: | stanowisko : dyrektor | Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Osiecka | Osoba, która odpowiada za treść: | Dariusz Sołek | Osoba, która wprowadzała dane: | Katarzyna Osiecka | Data wytworzenia informacji: | 2017-01-03 14:13:31 | Data udostępnienia informacji: | 2017-01-03 14:13:31 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-01-03 14:33:16 |
Wersja do wydruku...
|