logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNIKA MIEJSKIEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ

 

DYREKTORA     

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO – WYCHOWAWCZYCH      W OPOLU, UL. A. DAMBONIA 3

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

d) wykształcenie: wyższe - tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny:

- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub innym kierunku, którego program obejmuje  resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo – wychowawczą – albo

- na dowolnym kierunku uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji.

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów(w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia           1 miesiąc)

e) co najmniej 10–letni staż pracy, w tym:

- co najmniej 5 – letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w placówce opiekuńczo–wychowawczej  lub jednostce organizacyjnej pomocy społecznej oraz co najmniej 3 – letni staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną.

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 miesiąc) 

f) kandydatem może być osoba, która:

- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,

- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,

- nie  była  skazana  prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Oświadczenie

g) posiada zdolność do kierowania placówką opiekuńczo - wychowawczą

Zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwskazań do pełnienia funkcji kierownika placówki opiekuńczo - wychowawczej

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań tj.:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o samorządzie powiatowym,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

- ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy,

- ustawy o pomocy społecznej,

- ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawy Kodeks pracy,

- Statutu i Regulaminu organizacyjnego Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu,

- Statutu  Miasta  Opola  i  Regulaminu organizacyjnego  Urzędu  Miasta  Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) umiejętność:

- obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office oraz narzędzi internetowych,

- pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu,

- logicznego myślenia i wyciągania wniosków,

- redagowania pism i właściwej organizacji czasu pracy,

- hierarchizacji spraw i problemów do załatwienia;

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) cechy osobowościowe i predyspozycje:                           

-  profesjonalizm,

-  wysoka kultura osobista,

-  umiejętność pracy w zespole,

-  dyspozycyjność,

-  umiejętność pracy w warunkach   stresowych oraz pokonywanie sytuacji kryzysowych,

- odpowiedzialność, uczciwość i    bezstronność wobec   pracowników,

-  komunikatywność,

- umiejętność dobrej organizacji pracy,

- samodzielność w wykonywaniu zadań,

- umiejętność analitycznego myślenia,

- łatwe dostosowywanie się do nowych warunków pracy   i do nowych sytuacji,

-  umiejętność rozwiązywania problemów,

-  dbałość o pozytywny wizerunek własny i jednostki,

- uprzejmość i życzliwość.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kierowanie Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Opolu na podstawie uprawień wynikających z odpowiednich przepisów prawa dla jednostek budżetowych oraz udzielonych przez Prezydenta Miasta Opola pełnomocnictw;
  2. Odpowiedzialność za właściwą organizacje pracy w placówkach opiekuńczo – wychowawczych administrowanych przez Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych  w Opolu;
  3. Prawidłowa realizacja zadań statutowych, w szczególności zapewnienie dzieciom przebywającym w placówkach opiekuńczo – wychowawczych całodobowej opieki i wychowania;
  4. Reprezentowanie jednostki na zewnątrz;
  5. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi oraz wydziałami Urzędu Miasta Opola;

       6. Przestrzeganie oraz aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów prawa w zakresie wykonywanych na
           stanowisku zadań;

        7. Opracowywane projektów uchwał, informacji na komisje oraz sesje Rady Miasta oraz projektów    
            zarządzeń Prezydenta Miasta Opola w związku z realizowaniem zadań;

        8.Sporządzanie, monitorowanie oraz aktualizowanie informacji zamieszczanych w Biuletynie Informacji 
           Publicznej;

       9. Sporządzanie projektów planów do budżetu oraz nadzór nad bieżącym wykorzystaniem środków,
           a także sporządzanie informacji o wykonaniu budżetu,

      10. Diagnozowanie potrzeb inwestycyjnych w obszarze funkcjonowania placówek opiekuńczo –    
           wychowawczych, raportowanie bezpośredniemu przełożonemu w tym zakresie oraz kompleksowe 
           monitorowanie i nadzór nad realizacją inwestycji.

 

4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej;
  2. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)” i podpisem;
  3. list motywacyjny;
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
  5. koncepcję funkcjonowania Centrum Obsługi Administracyjnej  Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Opolu na lata 2017 - 2021 (prezentacja w rozmowie kwalifikacyjnej).

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 426, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Opolu w terminie do dnia 13 stycznia 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola i tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Opolu.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr OR-I.120.1.48.2016 z dnia 01 kwietnia 2016 r.

 

strona  2 z 2

Nazwa dokumentu: Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu
Skrócony opis: stanowisko : dyrektor
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Osiecka
Osoba, która odpowiada za treść: Dariusz Sołek
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Osiecka
Data wytworzenia informacji: 2017-01-03 14:13:31
Data udostępnienia informacji: 2017-01-03 14:13:31
Data ostatniej aktualizacji: 2017-01-03 14:33:16

Wersja do wydruku...

corner   corner