logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Dyrektor Żłobka Nr 4 w Opolu
ogłasza konkurs na stanowisko
ds. księgowości budżetowej

1. Adres jednostki:
Żłobek Nr 4
45-083 Opole
ul. Barlickiego 2
tel. 77 454 55 83
2. Określenie stanowiska służbowego:
Księgowa
3. Wymiar etatu:
Pełen wymiar czasu pracy ( 40 godz.)
4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem ksiegowym:
·0 Obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej, bądź innych państw, z którymi na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
·1 Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
·2 Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe
·3 Posiadanie wykształcenia wyższego lub średniego,
·4 Posiadanie doświadczenia w pracy w zakresie księgowości (staż pracy 5 lat, w tym 2 lata w administracji
·5 Dobra znajomość przepisów w zakresie : rachunkowości, finansów publicznych, podatków: dochodowego i
VAT.
·6 Biegła obsługa komputera, znajomość pakietu Ms Office, programu księgowego
·7 Praktyczna znajomość zagadnień księgowych
5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
·8 Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
·9 Umiejętność pisania pism urzędowych.
·10 Umiejętność pracy w zespole,
·11 Samodzielność, dyspozycyjność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań- wysoka kultura osobista.
6. Zakres obowiązków:
·12 Prowadzenie ewidencji księgowej wydatków i dochodów żłobków
·13 Odzwierciedlanie na urządzeniach księgowych przebiegu rozrachunków i rozliczeń
·14 Sprawozdawczość budżetowa w zakresie wydatków i zobowiązań żłobków
·15 Sprawozdawczość budżetowa w zakresie dochodów, wydatków, należności i zobowiązań żłobków
·16 Bieżąca realizacja zadań wynikająca z przepisów ustawy o podatku VAT
·17 Prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji środków trwałych
·18 Przygotowanie dokumentacji i przelewów bankowych
·19 Sporządzanie dokumentacji księgowej (PK)
·20 Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy realizacji zadań oraz ponoszenie
odpowiedzialności za jej naruszenie
·21 Sporządzanie sprawozdawczości (GUS).
·22 Prowadzenie spraw związanych z organizacją i obsługą biurowo –administracyjną.
·23Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
7. Wymagane dokumenty:
·24 Podanie o przyjęcie na stanowisko specjalisty ds. księgowości budżetowej wraz z uzasadnieniem (list
motywacyjny).
·25 CV zawierające oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z
dnia 20.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz.883).
·26 Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska
·27 Kopie dokumentów potwierdzających odpowiedni staż pracy.
·28 Kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji i umiejętności.
·29 Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
·30 Oświadczenie o stanie zdrowia i zdolności do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
8. Forma i termin składania ofert:
·31 Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. księgowości
budżetowej” w sekretariacie Żłobka Nr 4 w Opolu, ul. Barlickiego 2 lub przesłać listem na adres żłobka w
terminie do dnia 30.01.2017r.
·32W przypadku dokumentów przesłanych drogą pocztową liczy się data wpływu do żłobka. Dokumenty złożone
po wyżej określonym terminie nie będą brane pod uwagę.
·33 Oferty, które nie spełnią wymagań formalno–prawnych będą mogły być odebrane do 14 dni po zakończeniu
rekrutacji. Nie odebrane w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
·34 Procedurę naboru przeprowadza się również w przypadku złożenia dokumentów przez jednego tylko
kandydata.
·35 Oferty przysłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
9. Przewidywany termin rozpatrzenia kandydatur: 31.01.2017r.
10. O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru na ww. stanowisko, kandydaci zostaną
powiadomieni indywidualnie (telefonicznie)
11. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Żłobka Nr 4 w Opolu oraz BIP
Urzędu Miasta Opola i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Żłobka Nr 4 w Opolu.

Nazwa dokumentu: Żłobek Nr 4 w Opolu
Skrócony opis: Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Ratajczak
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Ratajczak
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Lontkowski
Data wytworzenia informacji: 2017-01-20 08:27:13
Data udostępnienia informacji: 2017-01-20 08:27:13
Data ostatniej aktualizacji: 2017-01-20 08:30:43

Wersja do wydruku...

corner   corner