URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
do obsługi Rady Miasta Opola i radnych 1
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie
wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy
minimum 6 miesięcy w administracji samorządowej lub państwowej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
c) znajomość ustawy Finanse publiczne
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
d) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
e) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
f) znajomość zasad techniki prawodawczej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
g) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
h) umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem Word, Excel, PowerPoint oraz innych narzędzi internetowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
i) Cechy osobowe i predyspozycje:
Odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność, dyskrecja, obiektywizm, odporność na stres, komunikatywność, kreatywność, operatywność, pokonywanie sytuacji kryzysowych, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu, uczciwość, wysoka kultura osobista.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
j)Umiejętności:
Umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office oraz narzędzi internetowych, umiejętność pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, a także wyciągania wniosków.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjną i archiwalną.
- Współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Rady
Miasta a w szczególności ze stanowiskiem do spraw przepisów gminnych - sprawdzanie
zgodności zapisów uchwały z projektem uchwały.
- Przygotowanie wyznaczonej sesji Rady Miasta zgodnie z postanowieniami Statutu Miasta Opola i zarządzenia naczelnika w sprawie organizacji pracy Biura Rady Miasta.
- Informowanie lokalnej prasy, radia i telewizji o sesjach i innych działaniach Rady Miasta.
- Opracowywanie projektów rocznych planów sesji Rady Miasta Opola.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Biura Rady Miasta.
- Opracowywanie projektów sprawozdań z działalności Rady Miasta.
- Organizowanie udziału radnych w zjazdach, naradach, konferencjach i szkoleniach własnych lub u innych organizatorów.
- Sporządzanie i dokonywanie wymaganych uzgodnień projektów uchwał wnioskowanych przez przewodniczącego rady bądź grupę radnych lub grupę mieszkańców oraz projektów uchwał
i innych dokumentów w zakresie spraw organizacyjnych i personalnych radnych i Rady Miasta, a następnie przekazywanie ich do zaopiniowania Prezydentowi Miasta albo klubom radnych.
- Kierowanie protokołów sesji do Biuletynu Informacji Publicznej i sporządzanie ich aktualizacji.
- Umieszczanie projektów uchwał i innych dokumentów rady gminy na miejskiej stronie internetowej.
- Obsługa publicznych spotkań radnych z wyborcami.
- Obsługa klubów radnych, prowadzenie rejestru wniosków klubów radnych.
- Przygotowywanie materiałów do sprawozdań z działalności Prezydenta Miasta z zakresu działania Biura Rady.
- Sporządzanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej.
- Sporządzanie list wypłaty diet radnych.
- Obsługa komputera i sporządzanie tekstów dokumentów w zakresie wykonywanych zadań.
- Sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących spraw wchodzących w zakres działania stanowiska pracy.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Rynek - Ratusz (parter), w pełnym wymiarze czasu pracy (zgodnie z wykazem godzin pracy w Urzędzie Miasta Opola), z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie, a także innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu sierpniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,77 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
c)list motywacyjny;
d)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e)dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do obsługi Rady Miasta Opola i radnych 1 w terminie do dnia 21 września 2017 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48. 2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r.