logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 
                                                                                          URZĄD MIASTA OPOLA

                                OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

                                              do obsługi Rady Miasta Opola i radnych 1

                                                              (nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie

 

wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy

 minimum 6 miesięcy w administracji samorządowej lub państwowej

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

c)  znajomość ustawy Finanse publiczne

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

d) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

e)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

f) znajomość zasad techniki prawodawczej

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

g) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

h) umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem  Word, Excel, PowerPoint oraz innych narzędzi internetowych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

i) Cechy osobowe i predyspozycje:

Odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność, dyskrecja, obiektywizm, odporność na stres, komunikatywność, kreatywność, operatywność, pokonywanie sytuacji kryzysowych, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu, uczciwość, wysoka kultura osobista.

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

j)Umiejętności:

Umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office oraz narzędzi internetowych, umiejętność pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, a także wyciągania wniosków.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjną i archiwalną.
  2. Współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Rady
    Miasta a w szczególności ze stanowiskiem do spraw przepisów gminnych - sprawdzanie
    zgodności zapisów uchwały z projektem uchwały.
  3. Przygotowanie wyznaczonej sesji Rady Miasta zgodnie z postanowieniami Statutu Miasta Opola i zarządzenia naczelnika w sprawie organizacji pracy Biura Rady Miasta.
  4. Informowanie lokalnej prasy, radia i telewizji o sesjach i innych działaniach Rady Miasta.
  5. Opracowywanie projektów rocznych planów sesji Rady Miasta Opola.
  6. Sporządzanie sprawozdań z działalności Biura Rady Miasta.
  7. Opracowywanie projektów sprawozdań z działalności Rady Miasta.
  8. Organizowanie udziału radnych w zjazdach, naradach, konferencjach i szkoleniach własnych lub u innych organizatorów.
  9. Sporządzanie i dokonywanie wymaganych uzgodnień projektów uchwał wnioskowanych przez przewodniczącego rady bądź grupę radnych lub grupę mieszkańców oraz projektów uchwał
    i innych dokumentów w zakresie spraw organizacyjnych i personalnych radnych i Rady Miasta, a następnie przekazywanie ich do zaopiniowania Prezydentowi Miasta albo klubom radnych.
  10. Kierowanie protokołów sesji do Biuletynu Informacji Publicznej i sporządzanie ich aktualizacji.
  11. Umieszczanie projektów uchwał i innych dokumentów rady gminy na miejskiej stronie internetowej.
  12. Obsługa publicznych spotkań radnych z wyborcami.
  13. Obsługa klubów radnych, prowadzenie rejestru wniosków klubów radnych.
  14. Przygotowywanie materiałów do sprawozdań z działalności Prezydenta Miasta z zakresu działania Biura Rady.
  15. Sporządzanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej.
  16. Sporządzanie list wypłaty diet radnych.
  17. Obsługa komputera i sporządzanie tekstów dokumentów w zakresie wykonywanych zadań.
  18. Sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących spraw wchodzących w zakres działania stanowiska pracy.
  19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Rynek - Ratusz (parter), w pełnym wymiarze czasu pracy (zgodnie z wykazem godzin pracy w Urzędzie Miasta Opola), z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie, a także innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu sierpniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,77 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

     a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;

            c)list motywacyjny;

             d)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej    (www.bip.um.opole.pl)  oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

             e)dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do obsługi Rady Miasta Opola i radnych 1 w terminie do dnia           21 września  2017 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.       

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

         

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48. 2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r. 

Nazwa dokumentu: Biuro Rady Miasta
Skrócony opis: stanowisko do obsługi Rady Miasta Opola i radnych 1
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Statkiewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2017-09-11 14:57:53
Data udostępnienia informacji: 2017-09-11 14:57:53
Data ostatniej aktualizacji: 2017-09-11 15:08:03

Wersja do wydruku...

corner   corner