DYREKTOR MIEJSKIEJ PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W OPOLU
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze –specjalista ds. kadr i administracji
1.Adres jednostki:
MIEJSKA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
UL.NIEDZIAŁKOWSKIEGO 9, 45-085 OPOLE; tel. 77 454 92 16 (17)
2. Określenie stanowiska:
Specjalista ds. kadr i administracji
Wymiar etatu : niepełny wymiar czasu pracy, ¾ etatu tj. 30 godzin tygodniowo
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- Obywatelstwo polskie,
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku
tj. wykształcenie średnie lub wyższe,
- Staż pracy 5 lat,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem :
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, Karty Nauczyciela oraz ustawy o systemie oświaty,
- Biegła obsługa komputera oraz znajomość Word, Excel, mile widziana znajomość programu Progman,
- Dobra organizacja pracy, systematyczność, staranność, rzetelność, samodzielność, zdolność analitycznego
myślenia
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie akt osobowych
- Przygotowanie umów oraz porozumień zmieniających do umów
- Przygotowanie oraz kompletowanie pism w sprawach pracowniczych
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
- Wprowadzanie danych dotyczących pracowników i spraw osobowych do programu Progman
- Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO)
- Opracowywanie oraz udział w opracowywaniu regulaminów wewnętrznych
-.Przygotowywanie obowiązujących sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw osobowych
- Prowadzenie kasy
- PFRON
- Środki trwałe
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Poradni.
6. Warunki pracy na danym stanowisku :
Miejsce pracy : Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Opolu, ul.Niedziałkowskiego 9 – praca siedząca, przy komputerze. Pokój administracji na I piętrze.
Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego wymagającego dobrego wzroku
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W Miejskiej Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Opolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił 1,41%.
8. Wymagane dokumenty :
Kandydat na wolne stanowisko urzędnicze obowiązany jest przedstawić :
- Życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) odręcznie podpisany,
- List motywacyjny odręcznie podpisany,
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- Kserokopia dowodu osobistego,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw
publicznych
- Oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku,
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- Dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych
- Podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w oparciu o ustawę z dnia
29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922)
9. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów :
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Poradni lub przesłać pocztą na adres placówki : Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul.Niedziałkowskiego 9, 45-085 Opole, w zamkniętych
i opisanych kopertach z imieniem i nazwiskiem kandydata, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem : „Nabór na stanowisko urzędnicze – specjalista ds. kadr i administracji w Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu”. Termin składania dokumentacji trwa od dnia ogłoszenia naboru do dnia 02.10.2017
w godz. 8,00 – 15,00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu. Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymogów formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej, www.bip.um.opole.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu : 77 4549216 (17).
Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji komisji będą przechowywane w dokumentacji Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu przez okres 3 miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Dyrektor
Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu
mgr Hanna Kanik