URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Pełnomocnik ds. społecznych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych,
korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy co najmniej 2 lata
w administracji samorządowej.
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy
o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania
administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d) znajomość Regulaminu
organizacyjnego Urzędu Miasta
Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e) znajomość ustawy o ochronie
danych osobowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
f) znajomość ustawy o dostępie do
informacji publicznej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
g) umiejętność właściwej organizacji
czasu pracy i samokontroli
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
h) umiejętność korzystania
z oprogramowania komputerowego
pakietu Windows XP, MS Office
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
i) samodzielność, dobra organizacja
własnej pracy, odpowiedzialność,
punktualność, uprzejmość,
asertywność, kompetencje
analityczne, biznesowe, umiejętność
budowania relacji
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
j) znajomość zagadnień dot. promocji
miasta
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
k) biegła znajomość portali
społecznościowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
l) kompetencje analityczne
i otwartość, kompetencje
planistyczne, komunikacyjne,
kompetencje związane
z orientacją na działanie
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Koordynowanie wykonywania zadań przez właściwe komórki Urzędu lub miejskie jednostki organizacyjne w zakresie wskazanym przez Prezydenta,
- Rprezentowanie Miasta w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych w zakresie uzgodnionym
z Prezydentem,
- Kreowanie zasad polityki informacyjnej Miasta,
- Monitoring i analiza wizerunku medialnego Miasta,
- Opracowywanie ogólnych zasad i celów oraz narzędzi stosowanych w komunikacji wewnętrznej
w Urzędzie i miejskich jednostkach organizacyjnych,
- Opracowywanie strategii komunikacji bezpośredniej,
- Kreowanie polityki promocyjnej Miasta, w tym wskazywanie jej celów i adresatów, współpraca
z organizacjami pozarządowymi
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z jednostkami miejskimi i wydziałami Urzędu.
5. W miesiącu wrześniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,73 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III piętro (windą poziom V) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pełnomocnika ds. społecznych w terminie do dnia 31 października 2017 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych