|
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
organizuje nabór na wolne, urzędnicze stanowisko pracy:
Inspektor
w Sekcji Świadczeń
w Dziale Pomocy Środowiskowej w Opolu, ul. Armii Krajowej 36
w wymiarze 1,0 etatu
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
-
wykształcenie: co najmniej średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie czynności na w/w stanowisku a przy tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe
lub wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku a przy tym co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego.
II. Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie wyższe z zakresu prawa lub administracji,
-
preferowany staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych lub w pracy o podobnym charakterze,
-
mile widziana znajomość obsługi programu POMOST,
-
dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz dobra znajomość przepisów z zakresu zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem, przede wszystkim znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz prawa miejscowego związanego z pomocą społeczną,
-
umiejętność interpretacji przepisów prawa;
-
umiejętność kreatywnego i analitycznego myślenia;
-
umiejętność pracy w zespole,
-
wysoka kultura osobista;
-
komunikatywność, obowiązkowość, rzetelność,
-
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).
III. Główne obowiązki na w/w stanowisku:
-
przygotowywanie i wystawianie decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,
-
prowadzenie dokumentacji związanej ze świadczeniami z pomocy społecznej,
-
sporządzanie list wypłat świadczeń, poleceń przelewów bankowych na konto, przekazów pocztowych,
-
wprowadzanie danych wynikających z wywiadów środowiskowych do bazy danych Systemu Informatycznego POMOST oraz modyfikowanie i przetwarzanie tych danych;
-
kompletowanie dokumentacji, sporządzanie pism przewodnich i kierowanie odwołań zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego do organów odwoławczych;
-
sporządzanie analiz i sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań,
-
wystawianie zaświadczeń o pobieranych świadczeniach dla świadczeniobiorców, sądów i policji, itp.
-
rozliczanie posiłków w szkołach oraz kontrola ich wykonania zgodnie z wydaną decyzją administracyjną, przygotowanie przelewów do szkół w oparciu o posiadaną dokumentację,
-
rozliczanie usług opiekuńczych, usług specjalistycznych oraz bezpłatnych gorących posiłków dla osób potrzebujących, monitoring wykonania godzin usług oraz posiłków w oparciu o wydaną decyzję administracyjną, przygotowanie przelewów do instytucji świadczących powyższe usługi w oparciu o zawarte umowy,
-
rozliczanie schronienia oraz posiłków,
-
analiza rozliczeń pochówków.
IV. Warunki pracy na w/w stanowisku:
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36, parter, podjazd na osób niepełnosprawnych do budynku. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizyczny- praca siedząca, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
V. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. wynosił poniżej 6%.
VI. klauzula informacyjna dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) informuję, iż:
-
administratorem danych osobowych kandydata będzie Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu z siedzibą w Opolu ul. Armii Krajowej 36 reprezentowany przez Dyrektora Zdzisława Markiewicza;
-
inspektorem ochrony danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu jest Pan Sylwester Klimowicz e-mail: iod@mopr.opole.pl , tel. 77/40-05-992.;
-
dane osobowe kandydata przetwarzane będą w celu przeprowadzenie procesu rekrutacji na w/w oraz ewentualnego zatrudnienia na tym stanowisku, na podstawie realizacji obowiązku prawnego administratora danych w zakresie uzyskania danych na etapie rekrutacji oraz zgody kandydata;
-
odbiorcą danych osobowych kandydata będzie Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu;
-
Administrator nie zamierza przekazywać danych kandydata innym odbiorcom, ani do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych;
-
dane osobowe kandydata będą przechowywane przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zakończenia procesu naboru;
-
kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
-
kandydat ma prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących jego osoby narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
-
podanie przez kandydata danych osobowych jest wymogiem ustawowym, warunkiem umownym oraz warunkiem zawarcia umowy. Kandydat jest zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niezakwalifikowanie kandydata do prowadzonego naboru;
-
W oparciu o dane osobowe kandydata Administrator nie będzie wobec niego podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Przystąpienie do procesu naboru na w/w stanowisko oznacza zapoznanie się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.
VII. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania przy niniejszym ogłoszeniu,
-
ewentualnie cv,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
-
ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
-
dokument potwierdzający niepełnosprawność- dla kandydatów chcących skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust.2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego(do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w pkt. VI niniejszego ogłoszenia (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „zatrudnienie na stanowisko urzędnicze Referent ”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 20 sierpnia 2018r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
IX. Inne informacje:
Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest:
-
przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, że kandydat do pracy nie figuruje w rejestrze,
-
przedłożenie orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy,
-
kandydat przystępując do naboru przyjmuje do wiadomości informacje o których mowa w pkt. VI niniejszego ogłoszenia;
-
niewykorzystane oferty będą niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Wszelkie informacje dot. rekrutacji można pozyskiwać drogą telefoniczną u Kierownika Referatu Organizacyjnego i Kadr p. Justyny Raj tel. 77/40-05-953.
Zastępca Dyrektora
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
Małgorzata Kozak
Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu | Skrócony opis: | Inspektor w Sekcji Świadczeń w Dziale Pomocy Środowiskowej w Opolu, ul. Armii Krajowej 36 w wymiarze 1,0 etatu | Podmiot udostępniający: | Justyna Raj | Osoba, która wytworzyła informację: | Justyna Raj | Osoba, która odpowiada za treść: | Justyna Raj | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Dzierżak | Data wytworzenia informacji: | 2018-08-02 12:20:33 | Data udostępnienia informacji: | 2018-08-02 12:20:33 | Data ostatniej aktualizacji: | 2018-08-02 12:34:17 |
Wersja do wydruku...
|