logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

DS. ADMINISTRACYJNO – PRAWNYCH

 

 

 

 

 

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. obywatelstwo polskie

Oświadczenie

  1. pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

  1. brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

  1. nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

  1. wykształcenie: wyższe

(mgr na kierunku – prawo lub prawo administracyjne)

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

  1. doświadczenie zawodowe – 1 rok

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c), kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu/ wolontariatu, kserokopia umowy zlecenia/ o dzieło – w zakresie prac biurowych

 

 

  1. WYMAGANIA DODATKOWE

 

 

 

WYMAGANIA DODATKOWE

 

WYMAGANE DOKUMENTY ALBO ZAPISY W LIŚCIE MOTYWACYJNYM LUB W CV POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WYMAGAŃ

  1. bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków, tj:
  • kodeks postępowania administracyjnego,
  • kodeks cywilny,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • statut Miasta Opola,
  • instrukcja kancelaryjna dla organów gmin
    i związków międzygminnych,
  • znajomość Regulaminu organizacyjnego UM

zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy w środowisku WINDOWS z typowymi aplikacjami
    biurowymi tj.: Word, Excel, Outlook, itp.,

zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. umiejętność:
  • pracy w zespole,
  • samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • formułowania wniosków oraz pism,
  • obsługi urządzeń biurowych (m.in. urządzeń  wielofunkcyjnych

zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. odporność na stres, zdolność koncentracji, uprzejmość i wysoka kultura osobista,

zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. dokładność, cierpliwość, dyspozycyjność, inicjatywa, obowiązkowość, stanowczość, sumienność, zaangażowanie,

zapis w liście motywacyjnym lub w CV

  1. samodzielność w wykonywaniu zadań, determinacja w dążeniu
    do postawionego sobie celu.

 

zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 

 

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

 

  1. Prowadzenie spraw spadkowych, które Gmina Opole nabyła w trybie ustawowym – zgodnie z procedurą wewnętrzną.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  3. Terminowe i prawidłowe załatwianie spraw przypisanych Wydziałowi Administracyjno–Gospodarczemu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
  4. Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur o udzielenie zamówień publicznych
    na dostawy towarów i usług o wartości poniżej 30.000,00 € netto.
  5. Przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Miasto Opole, faktur i rachunków
    za dokonywane zakupy towarów i usług:
  1. wprowadzanie faktur i rachunków do systemu elektronicznego obiegu dokumentów SOD (Rejestr RKF),
  2. przesyłanie ich w elektronicznym obiegu dokumentów (SOD) do punktu odbioru faktur (POF),
  3. wprowadzanie faktur i rachunków do rejestru zakupów na platformie zakupowej.
  1. Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej w związku
    z zakresem wykonywanych czynności na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku
    o dostępie do informacji publicznej.
  2. Weryfikacja i aktualizacja obowiązujących procedur, zarządzeń.
  3. Analiza obowiązujących przepisów prawa w kontekście zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno – Gospodarczy.
  4. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących obowiązujących przepisów prawa.
  5. Bieżąca współpraca w wydziałami Urzędu, miejskimi jednostkami organizacyjnymi
    i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Urzędu Miasta Opola.
  6. Prowadzenie z należytą starannością dokumentacji związanej z zakresem obowiązków,
    jak również, w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną oraz w oparciu
    o system elektronicznego obiegu dokumentów SOD.
  7. Przygotowanie do Archiwum Zakładowego dokumentacji związanej z zakresem obowiązków zgodnie z obowiązującą w Urzędzie Miasta procedurą.
  8. Pełnienie zastępstwa na stanowisku pracy wyznaczonym przez przełożonego.
  9. Samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez branie udziału w różnego rodzaju szkoleniach, seminariach, konferencjach m.in. z zakresu, prawa administracyjnego, zamówień publicznych, itp.
  10. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy,
w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do środy, 7.30 – 17.00 czwartek, 7.30 – 14.00 piątek.
Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu październiku 2018 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,88 %

 

  1. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
  1. dokumenty wymienione powyżej;
  2. życiorys (CV), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą
    o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola,
    w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
  3. list motywacyjny;
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
  5. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424,
V poziom, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracyjno-prawnych,
w terminie do dnia 26 listopada 2018 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

               

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

               

 

 

 

*w przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Skrócony opis: stanowisko ds.administracyjno-prawnych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Juszczak-Puppel
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2018-11-15 12:29:54
Data udostępnienia informacji: 2018-11-15 12:29:54
Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-15 12:34:00

Wersja do wydruku...

corner   corner