logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 95/ 07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 29 czerwca   2007 r.
 
 
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydatów na trzy wolne stanowiska urzędnicze ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich  Urzędu  Miasta Opola.
 
 
 
        Na podstawie § 2 ust.1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-52/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 18 kwietnia 2006 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych (z późn. zm.) postanawiam co następuje :                                                         
 
§ 1
 
Powołuję Komisję Rekrutacyjną do  przeprowadzenia naboru na trzy   wolne   stanowiska ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich    Urzędu  Miasta Opola w składzie :
 
Przewodnicząca:
 
Jolanta Cisek                           - Sekretarz Miasta Opola
 
 
Członkowie :
 
1. Andrzej Jadczak                     - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich
  
 
2. Dorota Andrusyszyn                 - Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich  
 
 
                                                            § 2
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
 
 
                                                            § 3
 
 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.  

                                                                          Z up. Prezydenta Miasta 

                                                                                                  Jolanta Cisek

                                                                                                 Sekretarz Miasta 

                                                                                                                                   

Nazwa dokumentu: z dnia 29 czerwca 2007 r.
Skrócony opis: w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydatów na trzy wolne stanowiska urzędnicze ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Ewidencji Ludności i Do
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2007-03-19 08:26:04
Data udostępnienia informacji: 2007-03-19 08:26:04
Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-29 11:15:30

Wersja do wydruku...

corner   corner