ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 95/ 07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 29 czerwca 2007 r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydatów na trzy wolne stanowiska urzędnicze ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie § 2 ust.1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-52/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 18 kwietnia 2006 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych (z późn. zm.) postanawiam co następuje :
§ 1
Powołuję Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na trzy wolne stanowiska ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Opola w składzie :
Przewodnicząca:
Jolanta Cisek - Sekretarz Miasta Opola
Członkowie :
1. Andrzej Jadczak - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich
2. Dorota Andrusyszyn - Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Jolanta Cisek
Sekretarz Miasta