ZARZĄDZENIE Nr OR.I-0152-380/09
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 12 lutego 2009 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Procedury przyjmowania, rejestrowania, przechowywania i archiwizowania skarg i wniosków.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) postanawiam, co następuje:
§ 1
Załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-267/08 Prezydenta Miasta Opola z dnia 30 lipca 2008 r. w sprawie ustalenia Procedury przyjmowania, rejestrowania, przechowywania i archiwizowania skarg i wniosków otrzymuje brzmienie jak
w załączniku do niniejszego zarządzenia, z wyjątkiem załączników od F1 do F8
do Procedury przyjmowania, rejestrowania, przechowywania i archiwizowania skarg
i wniosków, które pozostają bez zmian.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Jolanta Cisek
Sekretarz Miasta
Nazwa dokumentu: | zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Procedury przyjmowania, rejestrowania, przechowywania i archiwizowania skarg i wniosków. |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Agnieszka Jurowicz - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Agnieszka Jurowicz - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Magdalena Guła |
Data wytworzenia informacji: | 2009-02-12 08:29:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2009-02-12 08:29:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2009-02-13 08:33:08 |