ZARZĄDZENIE Nr OR-I.0050.197.2014
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 16 kwietnia 2014r.
zmieniające zarządzenie w sprawie zasad powoływania i trybu pracy komisji przetargowych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)- ustalam, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu z dnia 30 października 2013r Nr OR-I.0050.600.2013 § 1 otrzymuje brzmienie:
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro każdorazowo powołuje się zarządzeniem Prezydenta Miasta Opola komisję przetargową do wykonywania czynności wynikających z Prawa zamówień publicznych.
§2
Wykonanie Zarządzenia powierza komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola oraz miejskim jednostkom organizacyjnym.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta
Nazwa dokumentu: | zmieniające zarządzenie w sprawie zasad powoływania i trybu pracy komisji przetargowych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych. |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Kaleta |
Data wytworzenia informacji: | 2014-04-16 12:10:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2014-04-16 12:10:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2014-04-17 12:15:33 |