ZARZĄDZENIE NR OR.I - 0151 -1648/09
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 12 listopada 2009 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn: PSP 14 – opracowanie dokumentacji technicznej na adaptację segmentu budynku dla potrzeb Publicznego Przedszkola Specjalnego Nr 53.
Na podstawie art. 18 ust. 2, art. 19 ust. 2, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich Referatu
Przetargów i Zamówień Publicznych
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Andrzej Jedynakiewicz - Przedstawiciel Wydziału Oświaty Referatu Inwestycji,
Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych
Z-ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Bogusława Jezierska - Przedstawiciel Wydziału Oświaty Referatu Inwestycji,
Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych
Członek Komisji Przetargowej
4. Joanna Szurgut - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich Referatu
Przetargów i Zamówień Publicznych
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych Miejskich oraz Wydziałowi Oświaty Referatowi Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta