Zarządzenie Nr OR – I.0050.125.2012
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 20 marca 2012 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Na podstawie art.10, ust.6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami) oraz § 8, ust. 1, pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729) zarządzam co następuje:
§ 1
W Zarządzeniu Nr OR.I. 0151-1945/10Prezydenta Miasta Opola z dnia 17 maja 2010 r. w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego § 3, pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Członkowie:
1) dwóch pracowników referatu właściwego ds. zarządzania ruchem,
2) pracownik referatu właściwego ds. organizacji publicznego transportu zbiorowego,
3) przedstawiciele:
a) Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu,
b) komendanta miejskiego Policji w Opolu,
c) Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Opolu,
d) Straży Miejskiej w Opolu.”
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Ilość odwiedzin: | 935 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Tomasz Zawadzki - Pełnomocnik ds. Organizacji Transportu Drogowego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Tomasz Zawadzki - Pełnomocnik ds. Organizacji Transportu Drogowego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2012-03-20 08:21:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2012-03-20 08:21:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2012-03-21 08:29:20 |