logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.125.2012-OBOWIĄZUJĄCE/12 z dnia 2012-03-20
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Zarządzenie Nr OR – I.0050.125.2012
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 20 marca 2012 r.
 
 
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
 
 
Na podstawie art.10, ust.6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami) oraz § 8, ust. 1, pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729) zarządzam co następuje:
 
§ 1
 
W Zarządzeniu Nr OR.I. 0151-1945/10Prezydenta Miasta Opola z dnia 17 maja 2010 r. w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego § 3, pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Członkowie:
1)      dwóch pracowników referatu właściwego ds. zarządzania ruchem,
2)      pracownik referatu właściwego ds. organizacji publicznego transportu zbiorowego,
3)      przedstawiciele:
a)      Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu,
b)      komendanta miejskiego Policji w Opolu,
c)      Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Opolu,
d)      Straży Miejskiej w Opolu.”
 
§ 2
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński

 

Ilość odwiedzin: 935
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Tomasz Zawadzki - Pełnomocnik ds. Organizacji Transportu Drogowego
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Zawadzki - Pełnomocnik ds. Organizacji Transportu Drogowego
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Buczyńska
Data wytworzenia informacji: 2012-03-20 08:21:00
Data udostępnienia informacji: 2012-03-20 08:21:00
Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-21 08:29:20

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner